img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, April 11, 2012

Potpet.

Aku rasa macam menyampah dengan orang yang terlampau nak show off konon-konon boypren/girlpren handsome cun dan kacak nak mampus. Tapi bila aku tengok ek elehhh biasa-biasa je kot. Okay apahal aku nak emo pulak kan? Padahal takde kena mengena dengan aku? Heeee. Tu lah jadi la stalker, lepastu menyampah sendiri. HAHA. Gila. Tak tak, bukan stalker pun, tapi benda tu terpapar kat newsfeed fb, acane nak elak dari tak tengok/klik kan? Muahaha. Emang dasar.


Okay okay citarasa manusia berbeza.
Bapak si Ayra tu kacak sangat ke kau nak kutuk orang lain punya taste ha Nurul? -__-
Heeee..


Lagi satu, aku tak suka (ceh macam la ada orang peduli aku suka ke tak) , yang tak habis-habis nak boasting anak dorang. Huh! Macam kau sorang je anak. Puji melebih-lebih. Sakit pulak hati ni mendengar ;p Contoh macam anak jiran aku la.. babyboy. Anak dia lahir 4kg berapa ntah, c-zer.. now dia dah 3bulan++ berat dah 7kg. Lepastu hari-hari bertengek kat depan rumah ni, cakap anak dia dah itu dah ini, sibuk tanya Ayra dah boleh ni ke boleh tu ke. Rasa nak je aku jawab, AYRA DAH BOLEH BERJALAN BOLEH BERCAKAP SIAP PANDAI MEMBACA LAGI, ANAK KAU ADA? Muahaha. Sibuk je. Baby mana lah sama, lagi-lagi perempuan dengan lelaki berbeza la.. Ayra baru nak masuk 3bulan, and dia lahir 3.23kg, so normal lah berat dia masa 2bulan baru 5kg.. Yang sibuk-sibuk nak salahkan sebab bagi susu formula apahal? Bukan guna duit kau pun? -___- Kalau dah kau bising-bising, hah meh derma susu tetek kau tu kat anak aku. Senang cerita. Haha. Kau boleh bf anak kau 24jam, kau diam jela. Takyah nak berlagak sangat. Kang Allah tarik rezeki susu tu baru kau ternganga. ;/ Lepastu aku boleh tepuk tangan kuat-kuat. Haha okay aku kejam. Wahaha.


Harap-harap aku takkan jadi emak yang suka membangga-banggakan anak, yang nak riak kat semua orang pasal anak. Rilek-rilek dah la. Cukup kita sendiri tahu apa anak kita boleh, takpayah la nak bagitau satu dunia.



Tapi,


Kadang-kadang aku excited jugak bila anak dah tu dah ni.
Haha, Tapi masih dalam kategori normal. Takdela 24jam nak puji anak. Ye kata-kata itu doa. Tapi riak pun not good? Kan. ;)



Alamak! Anak aku dah bangun, baru je bercadang nak sidai baju. T__T
Bai.




No comments:

.