img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, April 5, 2012

Random.

Sepatutnya aku kena tidur awal. Siang nanti ada banyak benda nak buat. Hihi banyak lah sangat. Esok ada driving class lagi. Haha gila loser lah baru nak buat lesen T_T Tapi abang tu tak text pulak pagi ke petang. Haih. Macam mana ntah? Haha gila je aku nak panggil dia abang. Tapi dah dia biasakan diri dia mcm tu. Eee geli la kita. Haha. Wan yang umur 26 tu pun aku tak panggil dia abang.. Hehe. Eh Wan dah nak masuk 26 eh?? Haha kenapa aku rasa dia sebaya aku je..... dia mcm budak-budak atau aku yang terlebih tua ni -___- Grr.


Lepas habis driving class, nak pergi post office pulak. Nak setelkan pos barang. Then nak kena singgah beli diapers anak pulak. Lepastu macam teringin nak makan cake chocolate indulgence pulak? Haaaaaaa, takpe takpe. Esok kita settelkan. Tapi nak tinggal Ayra lelama.. me not loike...... Rindu T__T Hihi. Mengada. Pang karang.


Anw,  hari tu adalah berbicara dengan Wan ( berbicara?? wth.....) yang baju-baju si Ayra ni dah sendat-sendat ketat. Haha yesssssssss baby adalah cepat membesar dan sangat membazir beli baju-baju saiz newborn banyak T__T Blame me....... Baju Ayra yang size newborn/o-3months semua dah macam nangka je.. Sekarang ni dia pakai yang saiz 0-6months. Haha. Tapi aku suka je tengok dia pakai ketat tu.. nampak macam anak aku besar.. seksi :D Haha boleh macam tu? :p Sekali si apak eh cakap.. kesian la anak kita tu pakai baju sendat, kalau mak dia yang pakai takpela, seksi... Haha over. 



Dah dah, aku perlu tidur segera. Kang mata macam panda je. Haha. Ayra kalau dah tidur sekarang ni, subuh baru dia bangun. :) Tapi nak tidurkan dia, haih bercinta....... suka sangat lawan mata mengantuk tu. Dan dan....... sekarang ni, rambut aku gugur. Mak aku cakap tu normal, sebab once anak main air liur, memang rambut emak akan gugur. Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa takpela demi anak, rela kukorbankan. Apahal aku taip lagi ni? Kata nak tidur. Haha. Okbai.



Cak! Haha ni gambar lama dah, tadi tengok gambar ni kat fb and tetiba rasa nak pakai shawl tu. Haha tapi mana la aku campak -___-' Almari is tongkang pecah. Hehe! Kena cari ni, kalau tak hati tak senang nak tidur. Huuuuuuuuuu.





No comments:

.