img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, May 27, 2012

Ayra.

Hehe~
Hari ni, tengah tengok tv, biarkan Ayra main-main, eh tengok dia dah meniarap. Haha! Terkejut aku. Yelah selalunya kalau dia nak meniarap yang tak berjaya-jaya tu (sekali je berjaya sebelum ni), mulut kemain bising. Macam kena dera. Ekekeke.. Ni tak, senyap-senyap je, dah terbalik :p 


Lepas dia dah meniarap tu, aku tak puas hati, aku telentangkan dia balik. Haha~ Kejam kan? Member tu baru berjaya meniarap, aku dah baringkan dia balik. Hikhik. Tapi tak sampai beberapa minit lepas tu, dia dah tiarap balik. Haha.. Kemain gigih lagi berusaha, tapi mulut senyap je, takdelak bising cam selalu. Tu la, dah cakap, kalau mulut bising mana nak ada tenaga. Macam nak beranak jugak lah kan, time push jangan nak menjerit. nanti hilang energy. Haha pepandai aku je. :p Maybe kenit tu dah fedup kot hari-hari aku berzikir kat dia cepatlah meniarap cepatlah meniarap. 


* Puting
Ayra dah kurang nak hisap puting. Dia lagi suka hisap jari dia. Bunyik churpchurp gitu. Haha sedap ke? Dah ada peningkatan, kalau dulu masuk sekali semua jari-jari tu, sekarang dah pandai la nak masukkan  1-2 jari je.  Haha, benda tu simple je kan? Tapi macam susah gila untuk baby. 


* Buai
Ada/takde tak kisah pun. Dua-dua boleh je dia tidur. Alhamdulilah. Tepuk-tepuk montot, lepastu dengar suara aku yang merdu ni (merdu??! *pitam*), insyaallah dia boleh lena. Hehe.


*Bedung
Tidur malam dah tak berbedung, tapi siang masih berbedung. Tapi yang pastinya dah kurang berbedung, tak macam awal-awal dulu, asal tidur mesti kena balut. Hiks..


* Air liur
Makin menjadi-jadi. Dia ingat cantik kot merembes-rembes air liur tu. Jenuh aku nak lap mulut dia. Grr. Kalau tak lap, dah rupa macam orang kena s*wan. Adeh. Anak anak.. Bila aku cakap dekat Wan yang rambut aku gugur sebab anak main air liur, dia jawab "reli? kepercayaan karutkah?" 
Haha. 


*Taknak senyum bila depan kamera/orang yg tak dikenali.
Haha! Susah sangat nak ambik gambar dia senyum.  Kalau dengan orang yang jarang jumpa/tak kenal kemain lagi muka pelik je. Haha! Mulut macam ada emas, langsung tak nak bersuara. Adoi! Pemalu sangat, macam aku. Hihi.


Hmm tu jela kot?
Tapi rasa macam ada lagi. Tapi aku macam dah dengar bunyik hokhekhok kat atas katil tu, dah bangun la tu kot anak dara tu. Eh belum sunat, bukan anak dara, kanak-kanak. Haha~!


Tapi okay la tu, dah pukul 5 pun sekarang ni, masa untuk mandikan. Ayra dah mandi guna air biasa since umur 3bulan. Bukan sebab orang cakap tulang kuat badan tegap or apa, tapi sebab aku nak senang. Haha! Dasar pemalas~ @#$%^&*



Bukan gambar hari ni.



















No comments:

.