img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, May 14, 2012

Luahan perasaan lagi. ;p

Tak boleh pakai baju murah-murah, nanti badan gatal.
Tak boleh pakai pampers murah, nanti ruam merah-merah.
Tak boleh minum susu murah, nanti otak tak berkembang.


Annoying je aku dengar. Haha. Pui! Padahal pakai baju anakku je. Ek eleh........ anakku mahal ke? Ayra tu baju dia mostly anakku, kira Ayra pakai baju mahal lah eh? Kelakar tau makcik ni.

Susu? S-26, bukan beli yang ratus-ratus pun. Rm60++ je. Tak takut otak tak berkembang ke? Hiks. Eh saya rasa anak makcik walaupun dah nak 2tahun, masih belum bercakap dengan betul kan? Kencing berak pun merata, masih perlukan lampin pakai buang. :/

Drypers, hari tu aku beli m84 baru berapa sen. Takdela mahal mana. Orang miskin macam aku ni pun boleh beli. Huhu. Kata tak boleh pakai yang murah? Haih pelik ni.  Tapi aku tak berapa suka drypers, sebab dia macam tak kemas, lagi-lagi tang tape dia.. tak suka. Hehe. Suka huggies sebab kemas and pelekat dia pun best takde la pelekat ke apa, dia magic tape ke apa ntah.
.
.
.
.
.
.



Ceritanya macam ni, jiran A belikan anak aku-Ayra tu baju, baju murah. Tapi aku amek je, orang bagi kan? Tak kisah pun beli kat mana. Cap apa ke. Tetiba si jiran B nampak lak. Terus jadi busy body cakap-cakap macam kat atas tu dekat A. Kalau aku jadi A, mesti aku kecik hati sangat. Tapi nasib baik lah si A ni jenis ada aku kisah, tapi tetap lah tak sopan kan cakap macam tu? Aku yang dengar jadi geram. Phew~


Nak berlagak tak bertempat. Orang macam ni pun ada ke? Macam-macam betul.
Haha. Tak habis-habis buat luahan perasaan je aku ni.
Maklumlah, hormon tengah tak stabil.... hihi.
Period yang ke-3 setelah bersalin. Haha subur betul -__- Kena berhati-hati dijalan raya. Miahahaha~



















No comments:

.