img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, May 22, 2012

Miscellaneous. Hehe..



Dulu masa mengandung aku macam pelik kenapa la budak takde rambut pun nak letak headband segala. Haha! Aku siap ketawa, dah takde rambut tu, takyah la nak kover ke apa. Sekali, anak aku keluar.. rambut alahai boleh dikira. #Tu la masa mengandung jangan nak cakap bebukan. :p 


Bila rambut pun nyawa-nyawa ikan je, ramai la manusia yang tersalah tafsir jantina si budak kenit ni. Haha! Tapi aku takdela sentap sangat pun. Cuma kadang-kadang tu emosi jugak ;p Yelah dah pakai dress, tapi  orang stil tanya lelaki ke? T__T Takdenya aku nak jadikan anak aku pondan. Kalau lelaki takdela aku pakaikan dress. Ayoyoyoyo. Hehe. Tapi kadang-kadang tu aku rasa bersalah jugak dekat diri sendiri, sebab terlalu mengharap nak babyboy, huhu! Orang kata terkenan. T_T


Dia ni ikut muka siap pun aku taktahulah.
Tunggu besar sikit kot baru boleh nampak. Tapi ntah la, bila aku pandang si kenit ni lama-lama, rasa macam eh macam muka aku je budak ni. Heeheee. Tapi mak aku cakap takde pun sama nya T__T Fine.



Atau..
Macam muka pakcik ni kah? Haha.
Pakai baju melayu tapi dari pantulan cermin boleh nampak Modesto's. Tak sesuai langsung. 





Dah sudah, kelaut. Aku nak cerita pasal headband tadi. Ni dah kemana ntah. Haha!


Nah, tengok ni pulak..........

Binatang ni dah wajib di ganti baru. Haha. Anak jiran aku pergi gigit bilah kipas tu. Maybe dia rasa seronok kot makan benda tu. Silakan. T__T




















No comments:

.