img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, June 2, 2012

Kenapa?

Kenapa AYRA BATRISYIA?
Kenapa takde Nur, Nurul?


Hehe. Aku pun taktahu kenapa aku letak nama tu, boleh? :p
Yang pastinya, aku sejak dari zaman dahulu kala lagi memang nak letak nama anak mula dengan huruf A. Haha. Rasa macam best, apa-apahal mesti didahulukan.


Nur/Nurul lak, memang kalau boleh aku nak elakkan, sebab tu tipikal nama perempuan kan. Sebab macam aku sendiri, nama start dengan Nurul, serius tak best. Kahkahkah kutuk nama sendiri. Tak best bukan apa pun, rasa macam banyak sangat orang nama mula dengan tu. Kalau apa-apahal, contoh kalau study ada apa ke, nama kat notis board ke kan.. kalau nak carik nama sendiri tu.. adeh berderet Nurul....... Haha.


Sebenarnya, aku nak letak nama seketul je. Tapi ntah mana ntah tetiba jadi dua ketul. Haha. Yelah, nama panjang-panjang, panggil tetap pendek jugak kan? :p


Tapi kan, aku suka sangat dengan nama Dhia (kalau tak salah maksudnya sinaran, kot? lupa).. tapi kan masa awal-awal January tu ada cite Tentang Dhia, terus aku rasa err taknak la letak ni, nanti mesti ramai nak nama tu. Hahaha. Macam tu pun boleh :p Padahal Batrisyia tu pun ramai je orang guna. Kihkih.


Wan ada nak letak nama apa ntah.. Diana Elysa ke apa ntah.. Lupa sudah~ Haha. Ada satu malam tu (dah 8bulan++), tiba-tiba nama AYRA BATRISYIA terlintas dalam kepala otak aku ni, then tanya Wan okay tak? Dia pun okay kan aje.. Lepastu terus takde fikir nama dah. Haha. Senang kan? Takde berebut-rebut ke apa.


Susah ke nak sebut Batrisyia? Nenek aku kat kampung berbelit lidah nak sebut. Haha!! Takpe, kalau susah sebut Batrisyia, sebut Ayra je okay? Ayra-Terhormat, dihormati. Batrisyia-Cerdik. Insyaallah, semoga kanak-kanak menjadi orang yang terhormat dihormati dan cerdik pandai. Amin :)


Anw, aku baru tahu Batrisyia & Patricia tu sama.. macam Daud-David, Isa-Jesus, Hawa-Eve.. dll.






**Happy Weekend :) Jom pergi expo kat pwtc tuh? Haha maybe balik kampung kot, macam tak boleh nak pergi je. Tapi esok (sabtu) ada kenduri kahwin member Wan kat Jalan Duta pulak. Ramainya kawan dia nak kawen..  Kawan aku semua study pun tak habis lagi. Haha~ Nampak sangat Wan is tua, and aku is muda. Ke sebenarnya aku is gatal? Kahkahkah, shut up~! :p





No comments:

.