img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, June 3, 2012

Boring Boring Boring! Haha.

Boring. Haha. Bila boring kita taip-taip. Taktau nak cerita apa. Rasanya semua pun boring. Haha hidup aku memang boring pun. Ah sedih. Hihihi..


Apa aku buat on weekend? 


Sabtu 
Pergi kenduri kawen kat Jalan Duta. Haha pengantin ........ Adehhhhh laser sungguh mulut ini. Ampun~ Takdela, selalunya kalau jadi pengantin, mestilah akan nampak vogue, vass kebabomm. Ni biasa-biasa je. Muka takde berubah. Takpe, tak penting pun semua tu, yang penting nya dah selamat jadi laki/bini pun. ;) 


Lepas setel situ, gerak pergi pwtc lak, dekat je kan. Dengan pakai baju kurung segala, kahkahkah. Ada aku kisah? Hehe sebenarnya ada je bawak baju lain, tapi takdan nak tukar :p Ala apa ada hal, pernah je aku pergi klcc malam-malam tengok midnite movie pakai baju kurung. Haha! Sebab time tu pergi kenduri kawen (kawan Wan) jugak, kat dewan felda.. lepastu Wan and kawan-kawan dia nak lepak2. Layankan aje. 


Kata expo baby terbesar la, tapi bagi aku.. macam err tak best pun? Haha! Rasanya yang kat mid lagi best. Wan pun cakap camtu. Tapi since memang dah plan nak beli walker, beli jela.. aku dah malas nak survey sana sini, beli jela cap sweetcherry. Harga kat expo tu kurang rm50 dari harga asal. Boleh la..Sebelah sweetcherry tu lak booth Anakku. Yang longgok-longgok 2pasang rm30 tu untuk pakai hari-hari bolehla, yang cantik sikit kalau nak buat jalan-jalan, yang berhanger. Ada discount 50%. Tapi tak beli pun, nanti jela kot nak shoping raya, beli kat Sogo je. Sama je murah. Hehe.. Selalu sampai 70% kat Sogo kan kalau nak raya-raya ni. Tapi.. menipu pun ye jugak kalau sale2 segala ni, harga sengaja diupkan, lepastu letak discount 50% gitu. Hehehe. Anw, kat expo tu takde beli apa sangat pun. 


Lepastu takde arah tuju, pusing sana pusing sini, tengok movie. Haha taktau nak tengok cite apa, so pilih la cite melayu, Aku ada Kau Ada, haha! Ya ampun, baru 5minit dalam tu, aku dah rasa macam azabnya...... Kahkahkah, boring gila kot cite tu! Menyesal je, membazir doblas ringgit. Pui~ Agaknya kalau tengok cite yang Shuib berlakon tu lagi best kot? Man Sewel. Aku memang dah baca ramai cakap cite tu tak best, tapi gatal gak nak tengok, padan muka sendiri. Tak faham aku motif cite tu, buat kat Korea kan? Kalau cite macam tu, buat kat Malaysia pun takpe.. 


Ahad
Bangun pagi-pagi, dengan tak mandinya.. pergi makan. Haha! Takdela pagi, bangun kol 10lebih camtu :p Takde makne nak breakfast, terus je lunch :p Balik rumah, kemas rumah segala. Cuci bilik air, basuh baju, iron baju, lipat baju, and segala yang melibatkan baju. Setel semua, terus aku colapsed. Haha~



So, nilah weeked aku?
Boring.











No comments:

.