img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, July 6, 2012

Cak!


Hobi terbaru Ayra : Jelir-jelir lidah. 
Hobi terbaru si emak : Sebelum pakai tudung, test dulu kat anak, HAHA

Hehe. Hari tu cakap nak tukar susu kan? Tadi dah beli S-26. Kalau ikut aku, aku nak try s-26 yang biasa tu je, hehe. Tapi bapak eh nak beli yang gold. Beli kat kedai ubat cina, dapatlah 89.90, murah sikit dari kedai/pasaraya biasa. Susu lama pun beli jugak tadi, as backup.. kot-kot tak serasi dengan s-26.


Tapi sampai sekarang, aku still tertanya-tanya, kenapa harga Huggies Total Protection sangat berbeza?? Sampai belas-belas ringgit pulak tu. Selalu beli rm34/rm35.. ni sampai rm47-49. Aku tengok kuantiti sama je, 64keping. Ke aku salah tengok? Tapi dah banyak kali kot, kat Pavi, Cold Storage, Giant.. Harga camtulah.. rm47-rm49.. Gila beza kan? Ada gred ke? Ada tiruan jugak kah? :/ Hm.... so far alhamdulilah Ayra tak pernah kena ruam lagi.. Jadinya, buat masa sekarang, aku rasa better teruskan guna apa yang sesuai dengan dia. Huhu.. 


Anw, siang tadi amek repord card adik aku yang kecik tu. HAHA aku kan kakak yang sweet dan prihatin. Kahkahkah! Geli aku. Walaupun number periksa tu belas-belas, tapi okaylah..  ala lelaki kan? Normal la malas-malas ni. Dan seperti direquest, dia nak tengok movie lepas amek repord card. Baiklah.......... So, kitorg menonton cerita 8jam. Haha, tibai jela.. budak tu kan mana nak tengok cite kartun2 ke apa semua, nak cerita orang dewasa je, haktuih. Dahla, cerita tu untuk 18above, jadinya.. dia kena bayar harga tiket orang dewasa jugak. :/  Aku nak tengok spiderman!! Huhu..


Cerita 8jam ni.. alaa, cerita melayu.. biasalah kan? Takleh nak harap wah gempak nya, wah bestnya.. biasa-biasa je. Hehe. Tapi aku rasa....... kalau aku tinggalkan Wan, memang aku akan kena bunuh macam si Yana  dalam cerita tu. Kahkahkah! Pakcik tu kan kalau aku tak dengan dia, takde sape boleh dengan aku. Haha psiko betul. Sabar jela.... Dah keluar anak sorang pun, nak tinggal apa lagi :/ Tapi tulah, ajal maut jodoh semua di tangan tuhan. Kita mampu merancang je. Sobsob.. Tetiba sedih. Puiiiiiii!


Dahla, tetiba rasa penat.. kaki lenguh :/ Haha. Ayra pun sudah mengada tuh, ada dengar hokhekhokhek.. Adoilah, sudah pandai mengamuk! Sabar jela aku... Nak bau ketiak je doplohpatjam.  Ekeke..


Selamat berhujung minggu. :')











No comments:

.