img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, July 22, 2012

............ :P


Aku tertanya-tanya.
Kenapa wujud istilah.. kau bagi anak kau fm.. anak kau is anak lembu. Nanti perangai lembu.

Sedangkan, menyusu ibu tu cuma 2tahun je kan? Lepas 2tahun tu, budak kecik tetap kena minum susu jugak (lainlah kalau kau nak bf anak kau tu sampai budak tu dah sekolah).. Ke lepas umur 2tahun takyah minum susu dah? Hehe. Oh maybe dia bagi susu soya kot.. Anak soya. Hihi.

Hmm, lepas umur 2tahun kalau bagi susu lembu, barula tak dikira anak lembu eh? Kalau bagi awal-awal ni (time baby, or sebelum 2tahun..) baru la di kitakan anak lembu? :/ Kuikui..

Err kalau macam kes aku nih, campur-campur.. anak separuh lembu separuh manusia kah? Ehhe. Bijak la anak aku camni.. Yelah, orang kalau kacuk-kacuk kan bijak. Kahkahkah!


Dahla,
Bulan puasa pun nak keji-keji je perangai aku nih, adeh.. Maapkan saya~~ :P
Eh tapi takpe, aku tak pose hari nih. Haha.

Sedapnya roti jala~~ :P


*Lagi sejam berbuka, sabar la kepada yang berpuasa.
Time bulan puasa ni, mesti akan rasa nak dok kat sabah sarawak :/ Kunun cepat berbuka. Haha. 

1 comment:

Mama Kembar 3 said...

"orang kalau kacuk-kacuk kan bijak" - hehe tergelak mama baca statement nih. cute je hehe :-)

.