img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, July 22, 2012

Batman.

Semalam 1st day puasa, hehe. Walaupun tak boleh puasa, tapi siang tu aku cuma sempat minum air. Hehe. Makan-makan takdok. :P Orang berbuka, baru aku makan.


Semalam tu pergi Mid, tetiba je nak pergi sana. Patut pergi la next week kan, ada expo baby tu. :P Bila dah sampai kat sana tetiba nak tengok Batman la pulak. Hehe. Tapi timing tak kena la, semua tinggal yang pukul 4pm ke atas.. Taknak aku berbuka dalam panggung.


Sebab nak gedik jugak tengok, last-last pergi Brem Mall :P Haha, takde orang pun kat situ. Tempat tu takdela teruk sangat, okay jela.. Nak kata murah, tak jugak, harga sama je. Sampai sana ngam-ngam 3.30pm camtu, kebetulan ada cite time tuh kan.. terus je la beli. Hehe. Cite 2jam lebih, tapi aku tertidur time tengah-tengah cite. Bukan la cite tu tak best ke apa, tapi sebab aku penat.. Hehe. Bangun-bangun tanya Wan apa itu ini, dia taknak bagitau lak. Fine. Ada aku kisah? :/


Habis cite tu pukul 6, kelam kabut itu ini. Dahla hujan sikit-sikit kan. Terus lupa nak beli diapers anak. Tunggu jela expo nextweek, beli buat stock.. Tapi tulah, expo tu takpernah la pulak ada jual Huggies TP. Sigh*

































No comments:

.