img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, August 26, 2012

Makan.


Atas kek chocolate indulgence (haruslah ada kek, hari ni kan besday anak aii), bawah whipped potato kfc.
Makan dalam gelap, sambil online.
Memang cara hidup yang amat sihat.
Pastu bising-bising perut buncit padahal dah tujuh bulan pas beranak. :-S


Agaknya raya ni berapa kilo ntah aku naik, tak berani nak timbang. I hate penimbang, wah begitu sekali. 



Hehe. Ni versi terang. Guna flash. :-P Terkejut anak aku tengah tidur apa kilat tetiba nih.. kuikui..


Eh, tadi Ayra berak, perghhhhhhh tak boleh bla!! Siap aku pakai face mask lagi nak cuci.. Over kan? Haha.. Kensel pakai mamypoko.. sebab bocor. Hehe! Tapi sebenarnya bukan salah mamypoko pun, salah aku ni ha.. aku ingat dia kentut je.. so aku biarkan jela dia main dalam walker.. sekali cek-cek.. ya rabbi.. dah tembus.. Maybe sebab dia dah kencing segala.. tu yang ............. haha. Tengah makan cake, sambil taip ni.. bengong nya nurul. Takpe. Ala, nak geli apa? Takde benda la.. anak sendiri.. Anak orang lain mungkin gelilah.. Ekekeke.. Ohye sikecik ni, kalau dia berak dia takde nak merengek-rengek tak selesa ke apa.. dia steady je...... tahu-tahu dah ada isi. Huh~ Selalu tak bagi signal.. meneran pun jarang nampak.. :-D


Selamat Menjamu Selera.. 
Ala sekarang baru pukul 11pagi kan.. haha.. bukan 11 malam pun.. apa nak takut-takut makan.. :-P 
Hidup takde makna la kalau diet-diet nih. Wahaha.  Takde kenikmatan gitu. Kikiki.. 











No comments:

.