img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, August 28, 2012

Benda camni pun nak cerita :-P

Dah lama gila tak online guna pc. Sampaikan berhabuk-habuk sudah :-P Tapi hari ni terpaksa guna pc. Ecece terpaksa macamkan kalau tak online satu hari boleh mati je pulak.


Semuanya disebabkan adapter laptop aku tu ha rosak. Tapi takpe, esok kita beli baru :-P Argh duit lagi.. takpe lagi sekali, duit raya kan ada.. :)) Muahaha.. Aku still dapat duit raya lagi, jeleskah anda?Kehkehkeh... Malu kot nak amek.. dukung anak, pastu dedua pun dapat.. lol.. Kelakar sangat rasanya. Tapi kalau hulur seringgit, memang aku tak amek pun.. heeeee memilih!!


Sebenarnya wayar charger tu dah rosak lama.. cam bocor gitu.. bila dah bocor.. panas.. last-last cair.. yang penghujung nak cucuk tu ha.. kan cam ada besi nak masuk lubang... tertanggal terus dari wayar.. Tak reti nak explain. Amek gambar malas. Yang pastinya, aku rasa orang lain takde rosak cam aku tu. Ganas sungguh.


Boleh je nak online guna laptop satu lagi.. tapi aku jenis tak suka camtu.. Aku suka online guna barang aku je. Salah satu sebab, aku ni kalau online apa-apa, memang tak suka nak sign out.. rimas aku nak masukkan email.. masukkan password. Haha.. Pc ni kira aku punya.. so takdehal la.. Haha sesuka je claim harta sendiri.. This is mineeeeeeeee, sorang aje boleh guna.. Wan dah tak boleh amek, dia sila guna pc lain, guna aje laptop dia, guna aje henset dia.. Haha no share-share.. boleh tak camtu? :-P Dulu time pregnant, selalu online guna pc ni.. pastu bila dah beranak, takde makne nak menghadap pc.. leceh. Dengan anak lagi.. blabla.


Itu aje nak bagitau. Haha. Menggelabah tak? Kuikui.. Selamat Malam~ ;')





1 comment:

Aty Fared said...

same ar..tak suker share2 ngan org lain..sebab tak suker gak sign out..tapi lappy aty hilang dah...tak beli lagi..kat umah kekadang gune tab asben jer..tak suker gak..kalau kene gune lappy die lagi tak suker..sebab die tak kasi cucuk usb bagai..katenyer virus..habes..celah mane nak amik gambo....adeeyyhh...

.