img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, August 24, 2012

Random raya keempat.



Alza ni bukan kete aku. Main bergambar aje.. Haha dahla no plat tak dikaburkan, lantak.. takde masa nak edit. (sebetulnya tak reti nak edit) Tunggula dah beli ipone 4s nanti, boleh nak berinstagram :))   Hmm kalau tetiba duit turun dari langit kan, nak jugak merasa pakai suv ke apa.. :P Anak nak empat orang, kena la ada kete besar.. Wahaha. Lagipun bak kata ada sorang makcik ni.. dia pakai alphard, tapi nak tukar vellfire.. velfire baru rm3k je sebulan.. : )  Kalau gaji sebulan rm10k tu mungkin boleh la kot.. takpun kalau kerja berdua mampu la..  ni aku mana la kerja pun.. :P Susu anak, diapers anak, checkup untuk anak aje dah berapa sebulan.. tulah kau nurul, sape suruh susu sikit, sape suruh taknak bagi anak pakai lampin, sape suruh taknak pergi checkup kat kk je.. Huahua! Bising!! Menyalak.. Suka hati ai lah.. Wahaha *tetiba emo* :P Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin *tetiba sekali lagi*





Si anak dah tukar baju :) Mak je yang bau masam tak tukar-tukar baju :P Tapi tetap peace v(-__-) Aku bagi Ayra biskut untuk gusi tu.. teething rusk heinz.. haha.. kalau tak, semua benda dia nak masuk mulut, mungkin gatal gusi nak tumbuh gigi kot? Ntahla.. bagi biskut tu, kau gigit setahun pun belum tentu habis. Haha keras gila.. Ohye, aku memang mak yang malas... kadang tu aku malas nak blender.. aku bagi je Ayra nestum, nak cepat, aku sumbat aje biskut farley rusk. Aku rasa anak aku ni memang ikut bapak dia lebih la.. semua benda aku sumbat dia okay.. berak nice je..  takde la sembelit ke apa.. Ye mesti ada yang akan cakap.. memangla anak kau nampak okay, tapi kau tu je yang bodoh bagi budak kecik makan makanan bergaram, bla bla.- terutama orang yang obses dengan homemade solid food, ala sama la dengan yang obses dgn susu ibu, sampai menglembukan anak orang lain. Err, menyalak lagi? Anjing je suka menyalak ni, anjing ke tuh? Ops, im sory~





Hi, umur saya dah 32. :) Pakai tudung camni nampak cam matang-matang gitu. Cer bayangkan aku pakai tudung fareeda yang kaler striking tuh.. omaigad.. serius tak sesuai dengan aku.. mungkin bila umur dah meningkat nanti, baru timbul minat nak pakai tudung patern camtu.. takpun bila dah jadi datin seri (nak jugak tu jadi datin seriiii).. kena la pakai tudung memahal.. :P Sekarang ni masih dalam jiwa remaja yang terperangkap sudah menjadi emak-emak. Haha.. Okay tak kelakar, aku je gelak sengsorang.





Kalau perasan, ni baju tahun lepas. Haha! Time pregnant rupanya aku pakai saiz 38.. time tu mengandung lima bulan.. so bila pakai sekarang, agak longgar la jugak.. tapi takde la sampai nampak cam baju pinjam.. okay-okay la.. sebab aku pun tak berapa selesa kalau baju ketat semacam.. :) infact baju raya tahun ni pun selai aku beli 38, selai 36.. Aku memang beli dah siap aje.. maybe sebab badan aku cam model, tak susah nak carik saiz. Wahaha matiklah perasan badan macam model, padahal perut buncit tak sedar! :P Dahla katek, model kunun.. puih! 


Gambar aje gambar raya keempat, tapi macam cerita meluahkan perasaan je pun ada kan? haha.. aku kan suka mencampur adukkan cerita. takreti la nak taip satu cerita satu entry.. rojak kan sedap? Wahaha~










No comments:

.