img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, August 17, 2012

Sehari lagi..

Cak! Eh ada lagi kau.. kikiki.. Boringlah pulak :-P Semua orang keluar.. ada yang nak shoping lah, ada yang nak beli makanan lah... Kalau Ayra tak tidur, memang aku akan tumpang sekaki.. cuci mata :)) Tapi takpelah.. demi anak, duduk rumah jela.. :-P Ceh, bunyik macam mak solehah sangat kan.. :-P



Tapi sebenarnya pagi tadi aku dah keluar jugak :-) Nak carik tudung kununnya. Haha.. Tapi.......... kesudahnya.. aku jadi pening taktau nak beli tudung apa.. baju aku kosong, kena la carik tudung yang bercorak-corak... Takpun yang bermanik or apa-apa lah.. Ada satu dah berkenan.. Err takdela berkenan sangat.. so-so jela.. bila tanya harga.. rasa macam mahal lak :-P Dari so-so terus tak berkenan.. Kuikui.. Takkan la nak beli tudung yang harga rm100++.. tak padan la.. orang cam aku pakai tudung biasa-biasa jela.. nanti dah jadi datin seri... boleh la nak pakai tudung memahal.. Haha datin seri pulak.. :-P 


Lagipun.. kalau orang tu comel cam aku nih.. pakai apa pun... comel dan jelita aje.. (eh terasa berat lak bakul ni.. tolong aku angkat boleh? :-P) Kalau dah pening sangat nanti, aku pakai aje tudung yang sedia ada. Senang dan jimat.. Wahaha..


Mulut semakin becok! 


Tadi bawak keluar, ya ampun mulut dia................. sepanjang masa bercakap! Haha malu aku. Pastu pantang orang tegur, ketawa.. ketawa takde gigi. Amboiii dah tak takut dengan orang nampak? :-P Hihi. Bagus! Kalau takut dengan orang, macam mana nak collect duit raya bebanyak kan? :)) Syabas mere bete..


Sebenarnya ada cara nak tegur budak kecik ni.. supaya dia tak nangis.. tak takut.. Hehe.. Tak boleh tegur secara gelojoh.. contohnya... cam balik kampung ni.. nenek aku dah faham dah.. dia takkan tegur Ayra kalau kitorg baru sampai.. dia akan buat taktau je.. nanti dah sepoloh minit camtu.. baru la boleh usik-usik sikit.. kiranya kena berkenalan dengan lemah lembut.. Anak ai tak suka orang gelojoh dan tak sabar :-P Haha.. Mengada kan? Macam mak dia jugak.. :))


Okayla, nak golek-golek.. Satgi yang lelain dah balik.. kena tunjuk muka lak kat dapur... tolong-tolong apa yang patut kan.. Eh tapi boleh je bagi alasan.. ni Ayra ni.. takmo dengan orang lain.. Hahaha~ Okayla okayla.. tolong tengok pun aci jugak kan? :))






















No comments:

.