img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, September 6, 2012

Selamat Pagi Cikgu.

Selamat Pagi Cikgu :)) 


Esok last day pastu boleh berambus jumpa anak yang terchenta. Hehe! Err janganlah cakap aku ni mak yang kejam tak sayang anak tinggal anak kecik-kecik ke apa.. huhu.. Tacing tau!! :'(  Pemergian ini adalah kerana perjuangan.. demi masa depan anak bangsa... kahkahkah.. ayat mengelabah! 



Eh tapi tapi.. ada  part paling best.. semua orang cakap aku kurus macam tak pernah beranak pun! Wahaha.. Jangan jeles. Sila bersalin time usia muda maka badan senang nak menten. Haha. Nampak tak tetiba je nak poyo.. padahal sebelum ni kemain psiko cakap gemukla apa lah.. Kuikui.. Eh tak tak, tak gemsss.. cuma perut buncit :-P 














No comments:

.