img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, October 5, 2012

Perut buncit itu style.

Tahu tak sekarang ni aku asyik lapar aje, baru lepas makan tapi pastu sekejap aje dah rasa lapar lagi. Apakah hantu raya sangat nafsu makan ni.. sigh.


Bila tengok perut, terus rasa menyesal.. asal la tak tahan je nafsu makan.. nafsu je semua tu.. nafsu nafsu.. :-S   Ohye hari tu housmemate ada la bagitau,  nak tahu bila kita kenyang atau tak lepas makan tu.. kena tunggu lepas lima belas minit. Haaa, masalahnya.. lepas lima belas minit memang aku akan rasa lapar balik.. Hahaha.. So maksudnya aku makan tapi tak kenyang la kan? Kahkahkah.. teruk la perangai.


Ingat nak pakai bengkung balik la... haha. Puih! Ntah-ntah sekarang ni kalau pakai pb, dah kena kancing kat tempat yang ke tiga tu ha. :-/ Dulu pakai dah kat tengah-tengah, pastu bila dah kat yang paling kecik.. terus aku malas nak pakai, kengkonon sebab dah selim. Lagipun pb yang aku pakai tu memang dah saiz yang paling kecik.. huahua.. mana tak perasan badan memang kecik :D Nasibla pb MakWan yang bagi, so takdela rasa cam ralat sangat, cuba kalau aku yang membelinya, bayar guna duit sendiri.. memang time tidur pun aku pakai.. Eh ni bukan tak menghargai pemberian orang lain.. tapi biasalah manusia.. kalau guna usaha keringat sendiri akan lebih dihargai.. kikiki..


Berat terkini aku tak tahu berapa. Last timbang, dalaam 2-3 minggu lepas.. 50kg.. haha. Tapi dah bersalin ni.. berat aku dalam range 48kg-50kg.. Takde macam dulu dah.. 50-52kg.. Nape ntah, penat kot.. Anw, sebenarnya berat camtu dah okay dah tu. Kalau nak ikutkan aku tak kisah pun berat berapa.. tapi janganlah sampai 80kg ke apa.. sebab aku ni pendek, tak sesuai.. huhu. Lainlah aku tinggi kan.. Orang pendek memang ditakdirkan dapat pasangan yang tinggi kan. Kahkahkah.. Takpe sweet aje. Muahaha..


Wan pernah cakap kat aku.. dulu sebelum bersalin pun perut buncit, ni lepas bersalin baru nak tak buncit? Haha! Kwangja tau. Betul jugak tu, dulu-dulu pun perut aku takdela kempis gila-gila.. buncit gak sikit. Tapi......... sekarang ni dah buncit banyak.. Tu yang tak suka.. Hehe. Apa-apa pun, aku rasa ni cuma perasaan or nafsu seorang perempuan je.. sebab bila member2 jumpa aku, dorang semua cakap kau tak nampak macam dah bersalin pun.. Ke dorang menjaga perasaan je sebenarnya? Hihi. Aku taknak kurus pun, kurus sangat pun tak cantikk kan, aku cuma nak perut tak buncit aje. Haha. Abih kau ingat dengan menaip kat blog ni, tanpa usaha, perut boleh kembali langsing kah? Hahaahaha.. Meluahkan tanpa mengambil tindakan, loser. Cakap diri sendiri loser. *pang*


Bai.








No comments:

.