img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, October 12, 2012

Random.

Disebabkan diapers M size dah habis kat rumah ni, maka kita pakaikan aje lah dulu L size.. (ini beli sebab dulu ada sales, pastu kengkonon kan diapers M size still banyak lagi, pastu bajet cam bila dah habis yang M, mesti Ayra dah boleh pakai L). L size ni macam okay, macam tak. Hehe. Aku rasa still too big la untuk budak kecik tu.. :l


Bila pakai kan yang L ni, memang la takde la bocor ke apa londeh ke apa.. Biasa-biasa jela, cuma aku rasa cam bontot dia nampak besar. Kikiki.. Mengada kan? Anak dah besar, lagi bajet-bajet nak kecik je.. baik kau pakaikan dia newborn size.. :P Kahkahkah. Ah peduli, anak aku kan :'D Tapi bila tanya mak aku, dia cakap okay je.. budak tu dah besar.. Yelahyelah.. haha pasal size pun nak jadi isu.. -__-" Baiklah emak ku sayang.. :)


Wan baru aje beli susu petang tadi, untuk sebulan terus beli. Senang. ;) Yelah, kita mintak mak yang jaga kan, kalau boleh tu biarlah everything tu cukup.. makanpakai keperluan.. Taknak la sampai anak aku nangis-nangis pastu kena berlari-lari pergi kedai beli susu.. huhu.. Takmo takmo. Macam Wan cakap, kalau kena beli 10kotak sebulan, beli ajela... Haha beli banyak-banyak ingat nak bukak kedai susu ke apa? Dahla la minum fm ni nanti jadi lembu.. wahahah.. pelawok :-P macamkan kau takpernah minum setitik susu lembu la pulak. dah besar-besar pun minum susu tepung gak kan, nak kuatkan tulang :) Abaikan!



Masih takde mood nak buat kerja-kerja yang tertangguh.. *_* Dari tadi dok belek aje journal, ntah bila aku nak start buat pun taktahu.. ;S makin ditengok makin rasa nak muntah, okay over je kau nurul, puih.! dan, oh shit tetiba rasa nak minum chatime.. apakah? Haha. Alamak, lupa pulak botol-botol susu budak kecik tu belum dibasuh.. omaigad malas nya aku.... T_T Haha.. Buat-buat lupa jela boleh tak? Terus tidur.. Kikiki.. 











1 comment:

Anonymous said...

Thanks for taking this possibility to talk about this, I'm strongly about this and I reap the benefits of garden greenhouse structures this subject. If at all possible, while you gain data, please update this website with new information. I've discovered it extremely useful.

.