img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, December 19, 2012

Ayra.

Ayra muka stone...... (-_-")

 
Bila dah register nama Ayra. Baru aku perasan yang sebutan Ayra tu macam kasar...... tak lembut. Camne eh nak cakap..... ala, cuba sebut.. lili.... amani......hani.. ha, kan lembut? Hihi. Tapi nak buat camne, dah tu yang kau daftarkan, sampai ke tua lah nama itu, eh bukan sampai ke tua.. sampai forever eva gitu :')


Tula, masa mengandung taknak prektis panggil baby dalam perut dengan nama. Haha. Aku panggil baby je, takpun adik.. kahkahkah.. Yela sebab tak berapa percaya baby dalam perut tu gegirl :P Hahahaha..... walaupun tiap kali scan mesti girl.. 4d pun girl.. takde suprise2.. hehe. Tapi emak eh ni tetap aje ada sikit konfident mengandungkan anak lelaki kununnya sampaikan beli baju untuk newborn, ada dua helai je dress.  Pangil-panggil Ayra, tutup keluar nya boboiyot.. tanjat boboi tau.. :S


Hensem tak?? Okay tak kelakar, bai.


Memang terus terang cakap lah, aku memang nak sangat-sangat anak lelaki masa mengandung dulu. Ada banyak sebab kenapa aku nak anak sulong lelaki.. err tapi takpela, dapat gegirl pun okay je..... :)) tapi tula, bila orang selalu cakap muka Ayra macam babyboy, terus aku rasa bersalah..... orang kata terkenan.... sebab mak nak sangat anak lelaki, tu muka anak yang lahir macam lelaki. Tapi sebab nak positifkan diri, aku rasa.... Ayra nampak mcm boy sebab rambut dia takde.. kalau ada rambut, mesti orang tak konpius dah :P kan kan? :))


  
Ayra and kakak *matakeatas* 



Kalau pasni anak lelaki, nak letak nama Adam...... :D berangan! haha.......Kalau perempuan...... errrrrrrrr belum difikirkan, tapi nak sesuatu yang lembut disebut, pastu haruslah mula dari A.... kahkahkah.. kesian anak aku, apa-apahal nanti mesti kena dulu sebab nama mula A :P Tapi bagus gak camtu, baru lah jadi cargas ^_^




Pantek betul, minum nescafe buat kepala aku pening, pening tapi tak boleh nak tidur. Serius tak kelakar, sekarang dah pukul 2.30am. Seram je...... ://












.