img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, December 19, 2012

Result PMR.

Hari yang memenatkan. Siang tadi teman adik aku amek result pmr. Camno resultnya? Camtulah, standard budak lelaki, pemalas belajar.. hehe. Kalau dia dapat staight A's mahu aku pitam tadi, hehe tapi okaylah.. not bad, walaupun sebelum-sebelum ni exam mesti no 20lebih camtu. Hoih memalukan betul, dahla dari form1, form2, sampailah form3.. aku lah yang jadi tukang amek reportcard dia. Haha.. Aku lah yang dengar segala apa kata cikgu-cikgu dia.. so hasilnya...... 6A 2B 1C...  :') Adik aku amek arab tu yang ada sembilan.



Eh, lupa nak tanya awek adik aku dapat berapa A..... Nanti lah aku tanya dia.


Aku baru bangun tidur. Penat.


Lepas amek result tu, pergi kampung bharu kejap, pastu bawak Ayra pergi taman. Hehe. Kali ni kita pergi Taman Metropolitan pulak :D Budak tu taktahu nak main apa pun, tapi.... muka hidung kembanng je bila kita naikkan dia kat mana-mana permainan, takpun pimpin dia berjalan........... HAHA.. suka la tu.. :) tapi tulah, outdoor kan, panas.


Balik rumah mandikan ayra, buat itu ini, pastu Ayra tidur aku pun tidur..... hehe. Tapi bila aku bangun, aku tengok Ayra tengah baca buku. Baca buku? kikiki takdela, dia menjerit-jerit kunun membaca la buku tu.. huhu bila masa dia bangun aku tak sedar.. eh sedar sebenarnya, tapi pura-pura tidur sebab penatttttt haha.. so now Ayra dah mengantuk balik, dah tidurkan dia balik.. perut pulak macam biasalah kelaparan. hehe..


Marilah kita mencari apa-apa yang ada kat dapur tu......... bye.



Dah besar dah kau eh Asyraf... lagi tinggi dari aku, siot betul.. 
-gambar raya, kitorang berkabung hari tu, tu pasal satu family tema hitam. HAHA ayra macam biasalah, tu baju keberapa ntah tukar... baju kurung pakai sekejap aje.. :')




.