img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, December 24, 2012

Baju murah.

Parkson ada buat jualan gudang. Sales 50-70%.Dapat la belikan Ayra dua helai seluar, satu t-shirt, satu baju tidur, satu baju siang. Baju tidur cuma rm15 sepasang, baju siang tu lak rm10.. murah kan? Ke biasa-biasa je? Memang la tak semurah Pureen... Huhu..


Dulu-dulu masa Ayra belum lahir, memang baju dia banyak beli cap anakku je. Rasanya macam semua design newborn aku ada.. hehe.. murah dan kain pun okay tak berbulu.. Tak dapek la nak belikan dia baju newborn yang branded.. mak tak mampu. Kalau mampu tu lain cite lah, peduli lah orang cakap jangan beli baju newborn banyak-banyak.. Hehe. Tapi terpulang lah, mcm Ayra dulu tak banyak sangat, tapi lebih 30pasang. Tu yang aku cam pelik kalau ada yang cuma sediakan baju baby less than 10.. mungkin rajin nak membasuh, takpun nanti banyak hadiah.. dahla, suka hati dorang lah aku sibuk apahal. Haha jaga tepi seluar sendiri sudahla.. kbai.


Berbalik cite Parkson tu, memang berbaloi gila lah.. sebab up to 70% kan.. tapi cuma cap anakku/disney jela.. nak yang branded2 memang takdo.. hihi. Seluar jeans yang harga rm60-70.. lepas less dapat rm19-rm20 camtu.. gila tak best? best kot.. bagi aku la.. lagipun dah lama tak belikan Ayra baju kan.. kesian dia.. hihi padahal ada lagi baju stock hari raya hari tu masih belum dipakai. HAHA tak pakai sebab beli terbesar pulak.. aiyoo.. takpe takpe, boleh simpan.


Baju-baju lama Ayra yang dah mengecik tu aku taktahu nak buat apa. Nak bagi orang? Nak jual? Seriusly menyemak. HAHA.. Semua benda yang dah tak pakai adalah menyemak. Kalau nak buang.. huish tak boleh.. sayang! Hehe.. Duit tu semua :P Ayra memang takkan ada adik dalam masa yang terdekat, yang tu sangat pasti, walaupun aku nak..... HAHA.. takpela, simpan dalam kotak jela kot...... kalau nak bagi orang pun taktahu nak bagi sape.. lagipun aku takut orang tak suka.. kang dorang cakap, baju buruk pun nak bagi, dah bekas anak kau.. bla bla.. paranoid gila aku ni.. padahal baju-baju tu memang dijamin masih elok.. huhuhu..

,




Misi hari ni : Etlis dapat study 1/2 tajuk untuk subjek TITAS.. Haha titas je kot? Lek la.. kalau tengok carry mark tu, dah gerenti lulus. Muahahahahaaha.. Ni kali ke-2 aku nak jawab exam titas.. syial betul lah, slip exam dulu hilang kalau tak dah boleh takyah amek paper ni.. Huhu.. K lah, nak tidur.. Gudnite... :')


















.