img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, December 21, 2012

2am.

Aku selalu fikir kenapa jadi macam ni, kenapa, kenapa. Macam aku tak larat dah nak tanggung segala masalah *ceh banyak nau ke masalah kau tu.. huhu. Tapi bila fikir-fikir balik, apa yang aku nak, apa yang aku mintak.. Allah dengar.. walaupun lambat, tapi aku tetap diberi peluang, cumanya.. bila peluang dah ada depan mata, aku lak yang sia-siakan.. Hm nak cakap camne eh? Salah diri sendiri. Tu jela.


Dah mengadu nasib pulak..


Hari ni dah 21 Disember. Weee! Dah nak masuk 2013. Tapi awal-awal 2013 tak best.... sebab, aku ada exam! Haha.. exam start on 2Jan, habis 12Jan.. 2minggu jugak la... grr satu hape pun aku tak study lagi, takde mood.. Dah lama gila tak buka student portal, tadi saje lah bukak, tengok carry marks segala.. haha gelak jela aku tengok markah yang...... alahai.... cemerlang sangat *matakeatas*.60% woi.. final 40% je.. arghh stress stress.. Dah dah tutup cite pasal benda yang perlukan kita berfikir.. haha berfikir is pening okay.. :P Esok exam, malam ni baru kita study okay, zzzzz..


Sebelum nak exam tu, baik fikir.. nanti tu nak sambut newyear kat mana? Haha...... Hish perangai!! Duduk rumah sudah........ jaga anak. Baiklah~~~


Kalau ikut tahun.. Lebih kurang 10hari Ayra akan setahun dah. Hehe. Tapi kalau ikut bulan, ada sebulan lebih lagi.. :P Ala, nanti dah besar-besar mana ada orang ikut bulan, ikut tahun je kan.. :)


Macam biasa, serius rasa......... nak nangis. Haha.. Bila fikir-fikir anak dah besar, secara automatik nak nangis. Tak faham aku.... Dah nak setahun jadi emak, tapi perangai kebudak-budakkan masih belum hilang sepenuhnya, masih belum matang.. hoho.. muka je matang, tapi akal..... selalu bagi alasan, muda lagi. Amboi... padahal kematangan takde kena mengena dengan umur.. Wan selalu cakap aku manja. Erkkkkkk.. haruslah.. kang nanti dah umur 30 barulah jadi wanita.. kan kan.. takde selamanya aku berperangai childish.. hehe.. kadang ada orang konpius, betullke aku ni mak orang.. perangai langsung tak.. adeh.. takkan dengan semua orang aku nak buat perangai mak-mak kan.. dengan anak dah la.. :/



   
Ni sekarang baru nak berjalan. Esok lusa, tahu-tahu dah kecoh nak masuk sekolah pulak. Hehee.. Daftar tadika, pastu jadi mak mesti excited gila tengok anak sekolah...... pergi amek repotcard, amek hadiah time hari kecemerlangan, bla bla.. Haha. Harap-harap Ayra mewarisi kepandaian aku..*perghhhhh takboleh bla!! puji diri sendiri.. well, makbapak are kidal, orang kidal kan terel? Haha.. so double kidal bergabung, anak mesti hebat. Kahkahkah tetiba je terselit kidal, langsung takde kena mengena.. puih!
 




Risau je terjatuh sebenarnya sebab tak pakai seluar panjang kan. Dahla selipar besau.. atuk/nenek rawang yang belikan.. hehe.. takpe, tunggu lah 2-3bulan dah ngam kot..  Kang jatuh lutut berdarah, aku gakkkkkk yang kena marah dengan bapaknya :P Tapi ini boleh dimaafkan sebab tak plan pun nak pergi main kat playground.. kalau tahu mesti pakai seluar punya, takpun spare tight ke apa kan.. -_-


Dahla, tak tau apa benda aku taip atas-atas ni, semua benda ada.. Haha.. Dah taip takkan nak simpan dalam draft,  draft aku kosong, tak pernah taip pastu simpan dalam draft, taip taip xoxo d publish! *cakap style lisa surihani dalam cite istanbul.. ngehngeh.. tu pasal kalau ada typing error ke apa.. buat taktahu.. alah bukan bebal sangat tak faham kalau silap taip sikit tu kan.. kbai.
 










 








 






 

.