img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, December 16, 2012

Pantai Remis.

Dah lama rasanya aku teringin nak pergi pantai. Last pergi pantai is...... err ntah lupa. Rasanya pantai puteri kat melaka, takpun port dickson. Ha, pantai puteri tu mandi, tapi pergi pd ke teluk kemang tak mandi pun, sebab saje singgah untuk makan tengah hari. Kalau tak silap lah, sebelum Ayra wujud. Gila tak lama? Ayra je dah nak masuk setahun.


Eh eh, silap......... masa pergi pulau pangkor tu kan laut, pantai? Haha. Okay silap, last adalah masa Ayra umur empat bulan, err bila eh pergi pangkor tu, lupa lah, banyak sangat makan semut, tapi lebih kurang lah, kalau tak empat lima bulan camtu.. So abaikan perenggan atas, sebab aku malas nak delete, pui delete pun malas, iyelah menaip tu penat okay..... haha, mengada-ngada.


Kalau pergi pantai dalam tu takyah la nak cite, aku lempang karang. hihi..


So, dua minggu lepas, ke minggu lepas? Seeeee aku mudah lupa!! Hoih berapa banyak urat aku putus ni *cea alasan kan, kalau lupa je nak salahkan sebab beranak putus urat.. kihkih.. pergi la kami ke pantai remis. HAHA jangan gelak, pantai remis je pun......... sebab tu jelah yang terdekat dengan rumah.


Sebenarnya Wan baru tahu, sebab hari tu family dia g sana, aku lak time tu kat tanjung malim, so adalah tak adil ini tidak adil tidak adill... haha aku yang dah lama teringin nak pergi pantai, kau lak pergi dulu? Apakah ini semuaaaaaaaa bencik.. hihi over.


Dah pergi, pastu manja sangat bagi gambar ni kat aku? Haha takde rasa apa pun sebenarnya nangis ke apa takde tapi sedih sebab time tu aku baru balik kelas hujan-hujan, naik bus pulak.. taicng sikit. kau boleh pulak bersukaria eh? haha emosi seorang wanita... err tengok pun tahu tak best, tapi mesti bawak aku jugak pergi merasa sendri tengok baru puas hati :P


Jadinya, bila aku dah ada kat tasik puteri hari tu, kitorang gerak lah g pantai remis :P ikut jalan kampung, lalu ijok semua tuh... haha.... sampai jugak akhirnya, tapi..... tak best pun! hahaha bencik tau.. setakat tengok tengok camtu.. nak mandi adalah cam... geli lah air kotor.. hoho.. nak berdeting tengok sunset tu boleh la kot? Alahai romantik la konon, puiii.


Lepak tak lama pun sebab macam nak hujan. Pastu nak balik tu takmo ikut jalan kampung sebab kunun nak pergi direct terus pasar malam jalan tar, kira nak lalu klang, tapi poyo je lebih.. bukan tahu jalan pun, main gamble je.. hehe last-last tak pergi pasar malam pun, berenti makan kat kfc tepi highway kat kelana jaya tu, sebab nak terus balik umah, tapi lepak kfc lama. HAHA boleh layan cerekarama kat kfc tu dari mula sampai habis, haaaa cerita cinta dari syurga ke apa ntah, seeeeeeeeeee again aku lupa, yang pelakon dia anzalna, pojiah gous, pastu sape ntah hero dia tak kenal...... hihi..


Pakcik tu ada amek gambar langit time tu, cantik, tapi malas aku nak mintak. Okay nak gambar dari henpon dia kena mintak okay serius mcm mengemis melukut di tepi gantang. Pergh nak bersastera pulak.. :/ hehe. tapi takpe, nanti ada masa, aku curik je, sonang...... hikhik. nak curik tapi bagitau kat blog, alahai gambar sebelum ni pun memang mostly dari ipone pakcik tu, henset aku rosak, pastu kamera aku bateri nya lak mana ntah hilang, nak beli bateri cas baru tapi takde duit, haha, miskin sangat dah ni. :( okaylah, nak tidur, saje nak up cite basi sebab aku tak boleh nak tidur, padahal dah pukul dua..


Happy Sunday :) Sunday kita duduk rumah je, bosan kan? :P PakcikWan tu nak hantar adik dia balik uitm, nun jauh kat sri iskandar tu (kalau dia terbangun lah haha selalu je camtu kata nak hantar, last last bangun lambat, abah jugak yang hantar adik hish hish apa punya abg ni? lol.. *gurau* awak abg yang paling baikkkkkkkkkkkkkkk -muntah- anw, memang takde de aku nak ikut dah pasni, cukup la dulu.. sekali. pastu kepala aku pening dok dalam kete lelama.. kuikui padahal sri iskandar je pun kan.. hahaha takdela jauh mana sebenarnya.. :') biasa dia, manja sangat. baibai.






.