img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, March 18, 2013

Ayaba Ayaba.

Hari Sabtu, pergi pasar malam Jalan Tar, semata-mata nak beli cendol. Hihi. I teringinnnnnnnnn.. tapi i bukan makan cendol hijau2 tu pun, i just nak sedut air dia je.. haha.


Pastu singgah kejap kat Tititwangsa. Haha. Macam takde tempat lain, Titiwangsa Titiwangsa.. tempat deting dari zaman bercinta dulu-dulu.. pastu kenduri kawen pun kat situ.. :p Anw, malam tu ada india kawen kat situ pasang lagu kuat-kuat. Kemain lagi Ayra joget-joget.. Seronok la dia bebas dapat berlari-lari, kesana-kesini.. luas dan lapang kan.


Tapi takdela lepak lama-lama pun, takkan la bawak Ayra pastu nak melepak sampai 2-3pagi, mana boleh.. kena embun karang demam pulak.. so balik awal jela.. sangat tak remaja.. malam minggu kot. Tunggu la Ayra dah besar sikit nanti.. hehe tapi bila Ayra dah besar, adik Ayra pulak yang kecik. Kahkahkah tak kelakar tau sebut adik-adik ni.. hihi. Belum masanya.. umur muda lagi kan, lek-lek dulu.


'Ayaba-Ayaba'  minum vitagen :D

Haha! Ayra kalau tidur kan kalau mengigau suka sangat sebut 'Ayaba Ayaba'.. haha apebenda ntah, tiap kali dia terbangun, tu la word yang dia sebut.. i dengan Wan gelak je. Hihi. Sampaikan kitorang pun kalau borak berdua panggil sikecik tu Ayaba Ayaba :D haha bongok. Anak tu ada nama elok-elok kot -__-



Ohye, dalam 2-3 hari baru-baru ni, i saje la sebut 'boboiboy' kat dia.. pastu dia pun dah boleh nak sebut jugak..tapi pelat lagi.. hehe. tapi shomellllll sebab dia dah boleh nak ikut apa kita cakap. walaupun tak berapa nak jelas la kan :') 





-Memang la tak dapat nak tengok perkembangan Ayra 24jam sehari, i still ada komitmen lain.. belajar lagi kan.. tapi takpela, berkorban untuk masa depan, biarlah penattttt kalau terpaksa berulang alik pun.. haha.. kalau la ada Ferari sebijik, memang pejam mata je kl-tgmalim tu. Weyy bersyukur la, masih dekat...... sejam perjalanan. Arghhhhhhhh, penat!! Dahla penat & lapar tak dapat dipisahkan dengan i. Kehkehkeh.. Macam orang tua-tua pulak. :p Mengantuukkk! Gudniteee.. :')


 

 







2 comments:

as ♥ Leenda said...

khemah merah putih kan kt ttwangsa tu..sbb pegi ptg tu, diorg sibuk tgh setup..hihi..kite pun sllu pegi ttwangsa tuh..tapi tak pernah pulak terserempak kan..hihi..

Aty_Fared said...

Samer ah..ank aty pon sebut perkataan yg sama ms tidor...huhu

.