img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, March 11, 2013

Tiada tajuk.


Ayunya anak mak!


Semalam kan, i nak minum air, sambil dukung Ayra..
sekali budak tu tetiba sebut 'air'
Blur jap...................

Pastu terus rasa eh anak mak pandainya! Haha.. 
Padahal normal la tu budak nak belajar bercakap. Hehehe..

 
I tak rasa Ayra budak yang cepat pun, i rasa dia biasa-biasa je.. tapi makcik/pakcik/jiran i.. semua cakap Ayra ni cepat. Alhamdulilah :') Kembang sikit hidung/bontot mak ni. Hehe. Ada jugak yang tanya, Ayra ni minum susu apa segala, tahla.. tapi bila i tanya mak i sendiri, Ayra ni cepat ke, mak i cakap.. Ayra hyperaktif tak reti duduk diam! Haha mak niiiiiiiiiii orang tanya lain jawab lain. Sabar jela aku. 


Takpela, better aktif dari pasif kan? kikiki. Cuma mak i cakap la, anak-anak dia takde yang macam ayra ni... kahkahkah.. budak terlebih gula agaknya maklumlah minum susu formula kan, bukan susu "terbaik" puihh! sarcastic je ni. dem.

 
I bukan nak menjudge kebolehan anak, macam nak pandang rendah ke apa, tak tak.. cuma i taknak la orang cakap poyo...... macam ee mengelabah nya dia, benda tu benda biasa je pun. Ha taknak la camtu, jadinya kalau i nak bangga-bangga pun, bangga diam-diam je. Haha.. Kiranya biar kita-kita je... Eh tapi ni kau up kat belog apakes? Ala, belog lain, lagipun i bukan blogger. I cuma suka je nak taip-taip.. 


 Perasan big girl sangat, ada hati nak naik beskal orang besar.

3 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

cute girl with her kurung :)

D Yatie said...

ai is tengah gelabah sebab Arissa macam lambat bercakap.. lagi2 bila ayra dah sebut air... boleh? ahahahahah..

ayahmamilisa said...

ayunye with polka dot bju kurung..hehe..tp gmba bwh cekci...hehe..nurul, nk mintak email address..

.