img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, April 15, 2013

Apam cinta.

Apam pemalas je sebenarnya. Sebab main campak-campak, tinggalkan g mandi, eh dah siap? haha.. sekejap sangat dah masaknya.. walaupun rupanya agak hazab tapi, rasa boleh la.. makan panas-panas sedap lah, bila dah sejuk.. sedap jugak, tapi lagi awesome time panas-panas.. kesimpulannya, sedap. HAHAHAHA kau mampu puji masakan sendiri? Gila konpident poms ni kan :p


Bagi Ayra makan, minit-minit pertama elok je dia makan dengan sopan, lepas tu? Arrrrrrrrrgh stress! Bersepah lantai. Huhu.. Tapi kalau tak di ajar makan sendiri, bila pulak dia nak belajar kan? So biarlah bersepah, kotor boleh lap.. cea, poyo je kotor boleh lap, memang la boleh lap.. tapi sambil lap lantai tu, air mata pun keluar.. hahahaha psiko je.. anak buat sepah, mak nangis :p 


Dahla Ayra ni kalau kita jeling dia balas dengan sengih/ketawa kat kita. I dari nak marah pun tak boleh nak marah, terus ketawa jugak.. Sabar je la aku.. Cair kot bila tengah marah/penat, pastu budak kecik tu sengih-sengih. 

 

p/s : LAPAR :'(








3 comments:

ayahmamilisa said...

rajinnye nurul buat apam..nampak sedap..bak resipi kat akak..akak tak pernah buat apam..nak cuba gak ni..hehe ;)

as ♥ Leenda said...

nak resepi..hihi..

With Julia said...

sedapppp ye apammmm tuh

.