img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, August 14, 2013

Raya keenam 2013

Raya keenam. Adik i ajak main boling. So, marilaaaahhhhhhhh. Tapi sebab nak murah, kita main pagi-pagi ye? 4games baru rm10 wakakakakaa.. 4games? patah tangan tau :p Keputusan, ofcoz lah si kakak yang menang okay :p hahaha walaupun menang tipis je pun, tapi arghh peduli tetap champion... :3 haha i pun dah lama gila kot tak main boling sebenarnya..


Mak i ikut sekali, Wan pun ada.. so Ayra ada yang boleh tengok-tengokkan.. :) Lepas main boling, bawak la budak kecik tu g kat area menan.. kemain suka la dia.. hikhik.. nasib baik bila ajak balik dia tak berguling-gulig cam hari tu dulu.. sigh.


Kitorang pun main boling tu hari selasa kan. Singgah la kfc, hari selasa snack plate ada 25% memang jimat la.. :P huihui nak makan kfc pun nak tunggu jimat LOL#simpanduitmasukkuburkakakakaka


Raya keenam memang takdela ketupat rendang apa semua. Tapi sehari sebelum makwan ada bagi sambal goreng dengan kuah lodeh. Heheh.. orang johor benda tu wajib eh? i kalau pagi raya, benda yang wajib cuma ketupat/nasi impit, rendang, kuah kacang. Tu jela menu.. tapi dah kawen dengan orang yang menu begitu kita makan jela. Hikhik. Apa yang bestnya ntah? Wan beria je cakap perghh sedap terbaik bla bla.. aku pandang je takde perasaan.. KAHKAHKAH.. ala, sama jugak ada orang nak ketupat palas lah, nasi dagang lah.. ikut masing masing punya style kan.. 



Ni mengantukkk gila..... tapi tekak rasa macam nak makan benda masam-masam.. dah muak asyik makan benda manis.. tapi tulah, apa yang masam ada kat rumah ni? hahaah ayra jela kot yang bau masham :p ayra pun dah selamat tidur.. susu sebotol pun tak sempat habis ekekekee pagi tadi beraya rumah jiran-jiran, penat la tu agaknya..



 

2 comments:

Aty_Fared said...

Hahaha..samelah kite nurul...ketupat rendang kuahkacang peberet dulu..lodeh bagai tu mmng tak reti nak hadap yeryer kan....

Wawa said...

kan, org Johor memey suka kot kuih lodeh bagai ni...ai nak pagi raya lemang dgn rendang...itu ade dah cukup...hahaha...yg len tak pandang dah...:p

.