img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, November 27, 2013

Hari Ahad.

Hari Ahad, memang dah plan nak g kenduri kawen kawan Wan kat Samudera.  Gerak dari rumah 2lebih camtu. Hihihi kitorang kalau g kenduri memang suka gerak time camtu. ntahla, ikut jela Wan.. dia yang bawak. Pengantin pun dah bersanding apa semua.  Wan lepak borak dengan kawan dia jela.  Sebab berborak lama sangat, Ayra pun macam dah tak hingin nak dok kat khemah. HAHAHA dia nak berjalan-jalan, terpaksa la i eskot budak kecik tu. Huhu.. Lepak sampai la kol 4lebih kot? Sampai orang katering /khemah nak kemas-kemas dah. Hahaha..

 

Pastu Wan tanya nak kemana? I pun macam blur. Dahla time tu Ayra craky-cranky ajak balik. Sibuk cakap panas panas.. tapi dia tutup aircond. Kita bukak dia tutup. Fedup. Kena marah barula dia tidur. HAHAHA.. ades not good betul. tapi tula bila kesabaran sudah hilang..  memang kena la..  baru kau tau mak kau punya singa :P


Pas g kenduri tu, Wan pergi rumah kawan dia nak bagi benda. Lalu kat Sentul, nampak BurgerByte, tu zizan punya kedai burger kan? tapi kosong jee takde orang.. hihihi. Pastu gerak g Titiwangsa. Ramai gila manusia kat titiwangsa ahad tu. Ayra masa sampai kat titiwangsa tu tidur. so biarkan dia tidur dalam kete dengan bapaknya. I nak tukar baju. Takmo la pakai baju kurung. I boleh je nak pakai baju kurung jalan-jalan tapi baju semalam tu kainnya ketat sikit. Tak berapa selesa nak jalan-jalan.



Tandas yang kat tempat orang main kete tu boleh lak tutup. So menapak la i pergi tandas yang kat stadium tu. Jauh tak? Hahha. takdela jauh sangat pun, tapi peluh gak la ketiak orang yang tak bersukan macam i ni. hihi.



Setel tukar baju, i dah nampak Wan dengan Ayra kat bawah pokok. Memang sah.. Budak tu mesti nangis. Kekekeke.. Pujuk la tunjuk kat dia playground baru dia berhenti nangis. Tapi pastu mengelupur nak g playgorund cepat-cepat, Suruh jalan takmo, nak berdukung! Hahaha.. Takpe, mak kau memang gagah perkasa. :))

 

Pas dah main-main, nampak belon ngamuk nak belon. Tak bagi, dia cakar-cakar muka i. Arghhhh anak siapa ni?? Anak ridzuan. KAHKAHKAH.. kwangja sangat tak ngaku anak khen.. ;p Dalam enam lebih camtu i ajak Wan balik. takmo la maghrib-maghrib kat kawasan camtu. tapi tak terus balik pun. Wan singgah chowkit jap, amek jam... hari tu kan eksiden, jam dia pecah.. tu yang g repair tu..



tak debab pun tapi tinggi jela kot? ntah tak pasti. hari-hari tengok kan... tapi orang selalu cakap ayra ni besar macam dah umur 2tahunlebih camtu. see the bapak lah kan :p




ootd : baju ladybird, seluar hushpuppies, crocs tiruan



I gayat sikit naik ni. Eh bukan gayat, i takut ayra jatuh. dahla dia sebenarnya taknak dipegang. amboiii sangat budak kecik ni.



Peace.......... :p





2 comments:

DYatie said...

Ayra mmg nampak big2 girl sangat la!

SyimaSyaz said...

samudera tu taman samudera ke? rumah saya laaa....

.