img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, November 12, 2013

Update sikit.

Saje la bukak tonton, nak tengok cite playboy itu suami aku. sebab si fatah tu jadi hero kan.. nak jugak la tengok mamat tu berlakon, kaku ke tidokk.. macam kaku je.. macam tak best je.. huahua.. sibuk je aku kan? :p i pun takdela kenal mamat tu beria ke apa, cuma mamat tu dulu exbf member i yang kawen hari tu (yang dah berpurdah tu).. tu yang i macam saje la nak tengokkk dah jadi artis kot... kekekeke..


Boring ahh..


Nak cite apa pun taktahu.
Macam tu selalunya taktahu nak cerita apa. Cerita pasal Ayra?
Kikikiki.. Ayra macam tu jela.. biasa-biasa je.. :)
Makin mengada-ngada tu biasa la kot, makin manja kededek pun biasa jugak kot? Hihi.


Selera makan masih okay. Selagi tak tidur, selagi tu la nak makan.. hihi.. berat terkini i tak pasti.. mungkin 13kg kot?  Kalau nak makan nasi, mesti dia nak pinggan satu, sudu satu.. poyo lebih.. kalau g kat meja makan tu kan, kita cakap jom makan.. dia la yang dulu sibuk nak tarik kerusi suruh duduk sana sini, dia yang aturkan..


Bercakap pun sama je.. mulut potpet je ada je benda yang dia nak cakap. Kalau bab bertanya pun arghhhh buat i jadi stress.. KAHKAHKAH.. tanya benda yang sama je..berulang-ulang T_T  adoii! sekarang ni kalau orang tanya pasal papa dia.. mesti dia jawab.. 'papa akit'.. ye ayra masih pelat lagi, belum 100% macam kita yang dewasa ni. Tapi kira okay la.. orang cakap kira cepat gak la dia bercakap tu.. erk? ntah taktahu.. dah nak dua tahun dah pun.. anak orang lain dua tahun memang dah petah dah pun kan? kikiki


Hari bila ntah, ahad lepas kot tetiba je dia cam nyanyi-nyanyi sebut 'sayang mama sayang mama sayang mama'.. haha takyah nak terharu sangat, bila dia sebut mama, maksudnya jiran i. ye dia panggil jiran i mama, sebab jiran i tu bahasakan diri dia mama anis. kikiki.. kalau dia sebut mak lak, maksudnya mak i.. i? i nak anak i panggil i ibu.. tapi ayra sebut ibu= IBERR.. hahaha! iber pun boleh la.. yang penting dia tahu siapa "iber" dia kan.. rare kot iber..kau aderr?


Berat i dah 53kg! gilaaaaaa kan? tengok gambar ni pun memang dah obvious gemuk. tapi i syak baju ni, sebab baju ni cam kembang sikit.. ayra macam tu sebab panas, takde topi.. bukan fesyen camtu.. macam mnyamar je.. hahaha.


- i dapat shawl kawan i bagi.. mak dia baru balik vietnam :))
 - ayra pun dapat baju dua pasang..
rezeki jangan ditolak.

TAKDE ORANG NAK BAGI HENBEG KEEEE PULAK?? henbeg dah nazak dah ni.. bonia beg makcik-makcik pun boleh la..  hint




 














4 comments:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Haha.. iber ek. Unik tuh... xpela jji dia tau sp ibu dia. Igtkan pregnant nsb bk ckp baju yg gedobos.. huhu

Cik Puan Rara said...

hahahaha.daku x tgk pon cite tu.mcm xbest je.mcm xbest je.

Mimy Hamid said...

tgk ayra ni teringat fayel ..beza beberapa hari je kan...pastu baca kisah awak keluar pop air tu hehe pastu tup tup nk beranak dah

Fifi Nadhrah said...

baru nak cakap.. pandai ayra nyanyi untuk ibu die.. rupenye untuk jiran ye..

.