img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Saturday, January 4, 2014

Batrisyia is 2 (kalendar islam)

Kalau ikut kalendar Islam, Ayra dah dua tahun. :)
Kalau kalendar omputih, lagi 3minggu. :P
Macam tak percaya je... tapi kena percaya jugak la. Tampar diri ni kasi sedar. Kekekeke..

Si bulat :p ayra masa 4bulan, baru lepas cukur jambul kasi botak sampai sekarang takde rambut


Nama budak keciik ni Ayra Batrisyia. so mana-mana pun boleh je nak panggil. dia pun tahu dua-dua tu nama dia.. kadang panggil ayra, kadang panggil batriysia, kalau panggil panggil tak menyahut, terus ku jerit AYRA BATRIYSIAAAAAAAAA!!! hahaha.. baru la dia balas 'ha? ha?' sambil buat muka takde perasaan.. huh!






5 comments:

Fuziah Idris said...

baby xde rambut pon comel.....

Rahsia Rawatan Penyakit Resdung

diana said...

sedapnya nama...besar nanti mesti cantik..:)

Noor Azrinna said...

Asal baby mesti comel

3 sekawan yang melegakan

Cik Puan Rara said...

hahahaha daku pon sama.kalau kira mcm xdgr.ku jerit je terus nama penuh.hahaha

Fifi Nadhrah said...

same la kite.. fifi kalau ufairah tak dengar.. terkeluar jugak.. haziqah ufairah.. kelam kabut datang kat ibu.. miahahaha..

.