img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, March 11, 2014

Petang.


Bangun pagi-pagi, tengok ayra dah kat penghujung tilam. Bila tanya, ayra nak apa? Dia jawab ''nak gi taman" Ehhh? pagi kot. Huu. I pun cakap la, petang lah kita gi taman. Okay?  Dia pun balas.. 'janji?' sambil hulur jari. Kehkeh.. I la ajar camtu.. tapi dia bagi jari telunjuk, bukan kelingking, hantam ajela labu.. :D 


Masa main kat playground ni, ada la sorang budak ni, i ingat baya-baya ayra.. tapi rupanya, budak tu dah 4tahun tahun. Mak budak tu pun bila i cakap ayra baru dua tahun.. dia cam terkejut sambil balas.. 'semangat ye?' kehkeh.. memang ramai orang cakap ayra ni besar, tapi lek la.. baru 14kg kot, tinggi i tak pasti pulak. Ayra rangka besar, tu yang dia nampak besar, perempuan kalau rangka besar macam tak berapa comel sangat kan? HAHAHAHA.. tapi kalau kes ayra ni berkecuali sikit.. ayra rangka besar ke kecik ke.. comel aje. #matakeatas #sindrommakmak #anakkaujelayangcomel. Nak muntah? Pergi carik baldi kosong. ;)) lol.


Anak siapa ni pakai selipar terbalik??! hahaha..

Konpiden je dengan selipar terbalik (Y)


Perut tu nak lawan ibu nampak.. :D hehehe. seksi sikit, nampak sepentot. kikiki.



Yang ni boleh? Bolehhhh aje. Ayra dah besar. :)

Dua tahun 1bulan :) Jangan ditanya kenapa baju merah skirt ungu. Anggap ajela kaler block. fashionista opss.

Okayla, nak tidur dah. Badan penat (orang tuwe sangat).  Esok kelas takdela pagi sangat, pukul 11.. tapi kang kalau tidur lewat, bangun lewat, sampai kelas lewat. Kehkeh. Buruk perangai. Ohye, semalam anivesary kitorang. 4tahun dah. harap-harap sampai syurga lah ye?  Hihi. Tu je nak cakap. Bai. :D




3 comments:

Umi Qi said...

Ayra nih tinggilah Umi Qi tgk...pandai bijak berkata2...siap suh mama dia janji hehhehe...terharu plak umi qi baca...bila nk jumpa?

jaja_NorLiza said...

ha'a..semangat la kira ayra ni..anak akak 4 tahun berat 12 kg..hikhik..

eh?? ok ape merah ungu...cun!! kata kaler block!

BUNDA a.k.a KN said...

Assalam,
salam ukhuwah dan salam ziarah dari bunda...

#DoaBuatMH370

.