img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, September 3, 2014

Kuat macam harimau.

Ada benda best.
Permohonan nak tangguh sem dah lepas.
Yeyyy! Hahah. Suka pulak?
Dok rumah melanguk jela pasni.
Kalau nak ikutkan nextweek dah mula kelas.
Tapi aku takde mood.
Bila takde mood, nanti pointer aku jatuh siapa susah?
So better kita settlekan hal duniawi ni dulu.
Tapi tula tah bila nak settle aku pun taktahu.
Cuma mampu bersabar jela.


There are certain things, no matter what, you have to keep inside.. kan?
Biarlah dulu benda tu.
Takde sekelumit perkataan sory pun kan?
Takpela.
Aku ni siapa je.


Satu jela yang aku pegang, biar orang buat kita taik mcm mana pun, kita sabar.
Dulu aku pernah kena something yang teruk gak la, pastu aku doa-doa-doa.. tak sampai setahun.. Allah bayar cash kot kat orang tu, tup-tup adik dia lak kena.. kesian. Aku gelak je dalam hati. Hahah jahat pulak time tu.


Benda ni jadi mungkin adalah tu Allah nak uji aku ke hape kali ni. Dah lama sangat lalai lupa dia semua. Ni Allah jentik sikit, kasi sedar. Tak selamanya kita diatas kan? & tak selamanya kita dibawah.Dunia ni walaupun tak adil, tapi insyAllah Allah selalu ada untuk tolong kita.



Ayra pun ada. Walaupun dia tak faham apa-apa, tapi etlis dia boleh buat aku ketawa dengan perangai dia tu.



Jangan ego sangat.
Tak susah pun nak mintak maaf.
Walaupun aku tahu aku takkan maafkan kau (utk masa sekarang or masa2 akan datang)
HAHAHAHA..
Ada orang cakap,
maafkan & lupakan.
Memang takla aku nak lupakan.
Aku tak mulia kot nak lupakan mcm tu je.
Aku ni ada hati & perasaan.
Kau je yang taktahu aku ada perasaan sebab tu kau mampu buat mcm tu sekali.
Kan?


ahaha
memang sekarang ni aku tengah emo
so merasa la entry2 emosi dari aku.
orang luar taktahu cerita, senyap2 dulu la.
nanti dah ready, aku cerita a-z. walaupun benda tu mengaibkan. err takdela aib2 kot, kalau reti aib/malu, takde la benda tu jadi, ni kes takde kemaluan. kakakaka.












































 







.