img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Monday, September 1, 2014

Jangan pandang belakang.




Jangan pandang belakang, sebab hidup ada pilihan.
Kita boleh nak hepi or nak duduk bersedih.
Jangan pilih yang bukan-bukan dah la.
Benda nak seronok kejap tak guna lah.
Mengarut semua tu.
Masing-masing dah besar.
Ada akal kan?
Jangan letak akal tu kat lutut, ikut nafsu sangat.


Entry emosi ni.
Hahaha. Eh ketawa pulak.
Ketawa dalam sedih.
Susah sebenarnya nak buat-buat lupa.
& memang aku takkan lupa pun.
Tapi siapa pulak aku sedangkan nabi pun ampunkan umat kan?
Tapi tulah, nak kan kemaafan dari aku tu mungkin perlu masa, mungkin 10tahun akan datang baru boleh. hahah 10tahun tu, dendam sangat bunyiknya. Rilek-rilek.
Aku memang jenis lembut, tapi jangan la nak pijak aku pulak kan?
Diam tak bererti kita kalah, cuma ye.. malas nak melawan. Lawan pulak dengan manusia yang spesies iq rendah. memang bukan lawan aku lah kan? takde class kot nak berlawan dengan orang iq rendah. :p ceh cerita macam aku ni high class sangat pulak. hihi.  bermoral sikit la kot.


Aku penat gila ni sebenarnya.
Banyak benda jadi.
Minggu yang penat.
Hari isnin balik batupahat. hari khamis balik batu pahat lagi.
hari jumaat-ahad dah berkampung kat hulu langat.
Mesti orang tak sangka aku ada masalah negara yang besar. Sebab aku boleh ketawa, boleh gelak-gelak depan semua orang.
Hahaha. Aku memang hebat sembunyikan perasaan.
Tapi sebenarnya, cuba kau intai bila time aku sorang-sorang.. memang meraung gak la meratapi nasib.. takpe Allah ada.
Aku tahu aku boleh hadap semua ni. :)
We choose to be happy or not.














.