img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, October 1, 2014

The Mines & Subang Parade.


rambut serabai.. ni kes takde rambut tapi tetap serabai.. kakakaka.. sikat sekejap je bertahan, kang serabai balik, peluh2.. ni dah nak balik dari the mines pun..


Hari ahad, ke the mines la kita.
Tapi aku jarang gila pergi the mines ni, tak berapa hafal lagi cerok mana kedai itu kedai ini. Hihi.
Takpela, jalan ajela.. dah orang bawak kan?


Lepas pergi the mines, kita ke subang parade pulak. Pun sama. Bukan kawasan jajahan, so tak berapa tahu celah mana itu ini.


Dah dalam parkson ayra terjerit nangis-nangis nak beli pencil case frozen. Dah kenapa?? Awak bukan sekolah pun. Hahaha. Budak ni sekarang pandai meminta. Semua benda nak beli. Boleh bankrupt. Dia siap boleh keluar ayat camni 'cepat la bayar.. iya nak ni'. Amboii sangat kan perangai??




Nampak tak mulut dia? mulut tu muncung2.. buat muka kesian sambil ayat 'nak kisiiiii (kfc)'.. hahaha! mana tah belajar buat muka kesian2 camtu..

Lama gak kat subang parade tu.
Lama bukan buat apa pun, lepak makan2.
Layan ayra main2 sikit.
Pastu aku dah mengah. Jom la balik, serabut pulak kepala ni.
Dia macam tekanan tau, aku perhati je perangai ayra ni.. huahua..  kena banyak bersabar.
Kang kalau jadi tarzan kat tengah2 mall, dah malu pulak anak kita kan? aku taknak la anak aku membesar jadi orang yang panas baran disebabkan asyik kena marah dengan parents ke hape kan.. so kita sabar ajela.. dia nak dukung, okay layan. dia nak itu, okay boleh.. dia nak lempang? okay meh sini. kakakakaka.. tapi aku je yang boleh buat semua tu, kalau papa marah anak ke apa, nanti aku sentap. rasa dirobek-robek hati ini. mak-mak sangat kan? :p
Takdela, insyaAllah ayra budak baik kan? Aktif tu normal lah.. kang kalau dia tak aktif, aku lak yang cuak kan.........


Dah pergi sana sini, sandal tetap tak beli lagi.
Arghhh takkan kemana-mana nak pakai pump/flat shoes je.
Kat mana nak carik sandal eh?
Yang murah tapi tahan lasak & selesa tak sakit kaki nak berjalan.
Huahua. Banyak songeh pulak dia ni.


Hari ni hujan je....
Best. Sejuk.
Okayla, nak mandikan sikenit tu, dah 6lebey tak mandi2 lagi. Mandi petang la. Takkan la dari pagi tak mandi pulak. Kau dah kenapa, kata surirumah goyang2 kaki je kan, surirumah mana penat, suri rumah kan rileks2 je.. *matakeatas*. sigh. Teremosi pulak kita. Kikikiki.




.