img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, March 25, 2015

Melecur.

Semalam orang astro datang untuk pasang second decoder. Kat tv tu takde extension. So aku amek yg kt dapur punya. Kat dapur ada plug ngam untuk peti ais je. Bila nak masak air, dah nganga nganga nak buat macam mana. Plug yang ada tinggi, wayar heater tu tak sampai. Aku yang bijak.. Masak gak, letak atas meja sipi sipi.. Sekali.... Bila dah masak, air tu tumpah! Gila arghh. Mengelupur kot aku. Pestime aku nangis mengalahkan sakit bersalin.. Air baru masakkkkkkk kot.



Terus masuk bilik air jirus..kena kat lutut.. And kaki.. Yang kat kaki tu ya rabbi memang panassss. Kena rendam je dalam air. Yang kat lutut tu judt pedih2.. Boleh ditahan lagi..


Tapi, bila malam.. Kaki dah okay sikit, panas panas tu boleh ditahan. Cuma nampak la bengkak..
Yang kat lutut? Ya allah! Gelembung sana sini. Buruk gila. Sedeyh kot tengok... Dengan kesan hitam.. Terbakar, melecur.


Hari ni lagila horror..
Aku rasa nak picit picit je gelembung tu...


Yang wan dia balik kerja semalam terus tanya nak gi klinik tak?
Masalahnya kalau g klinik pun.. Tetap sama je. Rasanya paling2 dapat ubat tahan sakit, ubat sapu. Parut? Tetap ada.. Kaki aku dahla bebas parut.. :(


Nak jalan dah boleh dah.. Pedih sikit sikit tu aku boleh tahan lagi.. Aku kan hero.. Gagah perkasa.. Cuma kaki kejung jela. Tak berani la bengkok.. Jalan pun still macam orang dalam pantang. Part gelembung ni yang aku taktahu nak buat macam mana? Kang aku letak gambar kat sini, geli lak orang tengok.. Haha.. Tapi memang teruk la.. Tadi aku gi umah mak aku jap tunjuk kaki, mak aku yang jenis lek lek tu pun terkejut.. Teruknya dia cakap.. Huaaaaaa!


Satu jela aku bersyukur..
Aku yang kena.. Bukan ayra. Nasib baik dia tak masuk dapur time tu. Kalau ayra yg kena lagila aku meroyan... Biar kita sakit, jangan anak kan?


Terus terfikir, ni air panas baru masak je kot...
Api neraka nanti macam mana?
Insaf sekejap.. Sekejap jela. Nanti bila dah elok, lupa diri balik.. Zzz. Manusia kan?


Kaki boleh disorok, cuma laki aku la yang tengok kan?
Kalau muka, tangan? Aduii.. Takpela, ujian kecik.. Kena redha.. Sendiri cuai gak.. Excited dapat astro baru.. Tambah decoder.. Dapat la tengok macam macam channel.. Cuma bil pun bertambah rm50 la kan.. Zz.











No comments:

.