img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, April 10, 2015

Fast And Furious 7.

Semalam kan khamis, selalu kalau malam jumaat memang Ayra akan pergi surau. Takdela dia pergi sorang sorang, dengan mak aku la..


Aku okay je, benda baik.
Balik rumah nanti dia cerita la apa dorang buat kat kelas tu. Hihihi.
Kadang saje tanya soklan merepek, ada baca doa makan tak kat sana?
Ee ibu ni, taktahu ke.. Baca yasin la.. Fatihah.. Mana ada untuk makan.
Okayyy. Fine.


So.
Disebabkan anak takde.
Jomla kita tengok wayangggg.
Hehehe.
Kalau boleh bawak Ayra, memang bawak je.
Tapi tula, pernah kitorang dah beli tiket cite Demonic 2 3 minggu lepas kot? cite tu kan 18tahun ke atas, sekali Ayra tak boleh masuk. Tiket dah beli ni?. Pernah je bawak Ayra masuk tengok cite yang 18tahun ke atas sebelum2 ni. Ntah hari tu, macam poyo poyo nak ikut undang undang sangat. Nasib baik boleh refund tiket. Memula tak boleh, suruh tengok cite cinderela. Arghh taknak. Bak duit.



Orang lain lama dah tengok cite fast 7 tu.. Kitorang je baru hegeh hegeh. Takde masa. Takkan sesaje tinggal anak pulak. Tak best la. Dahla ayra kalau tahu kita nak tengok movie, dia pun nak jugak... Pagi2 ibu pergi kelas nak hantar umah mak aku pun, dah drama. Hari2 dramaaaaa. Tak pernah la tanpa ada adegan nangis2. Pernah dia tarik sampai baju aku koyak kot. Huahua.. Ni kalau hantar pergi taska ntah apa cite la.. Dengan mak aku yang dia biasa tu pun dah macammacam peel. Padahal tak sampai 10minit pastu, mak aku cakap dia okay je..



Best ke cite tu?
Bolehla.. Tapi macam kureng sikit.
Best lagi yang sebelum2 ni..
Apa2 pun, tiket wayang dah kena gst. Ahaha...
Benci kan? Tapi nak buat macam mana, nak taknak kena bayar.


Untuk Ayra, nantila kita tengok cite lain.
Sebelum ibu bersalin dan berpantang 44hari bertapa dalam rumah. Zzz.
Dia ada ajak tengok cicakman masa iklan kat tv, tapi zizan kot? Ibu tak suka.
Hahaha... Kita tengok cite yang ibu & papa nak tengok jela, sebab Ayra selalunya separuh cerita konfirm tidur. Rugila camtu. Boley? Hehe. Kesian anak aku, hiburan tak berpekdah je dia dapat. Dah, diamlah kau. Zzz.





















1 comment:

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

Sama la n aku,, last week pergi GSC 1U nak tgok FNF , skli tak teringat langsung under 18 takleh masuk..kena tahan. Nsb bole kawteam ngan manager dia. Tapiiiii camne eh kalo yang ada anak kecik takde orang boleh jagakan teringin sangat tengok wayang apakah perlu dkorbankan keinginann tersebut dan beli CD cetak rompak sahaja :(((

.