img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, April 7, 2015

Teringin.

Ni bila tah, aku teringin nak makan meatball ikea.
So kita telegram la papa.
Hihi. Malam tu mohle ke ikea.
Sampai ikea pun dah 9lebey.
Nak makan lagi.
Nak bershoping lagi.
Alahaiii. Tak cukup masa.

Sebab dah malam, apa je yang ada jela.
Ibu sorang je yang beria makan pun. Kata teringinn.
Tapi cepat cepat la makan tu. Nak beli barang kononnya.
Barang-barang kecik. Kecik tapi bila banyak-banyak, boleh tahan gak bila nak bayarkan? hahaha.
Laki aku tu pun masuk ikea, dia yang lebey sawan.
Aku ilek je.. :p
Takpe, nanti kita pergi lagi.
Ada benda lagi nak beli kan..


Sebelum pergi ikea tu, singgah giant jap. Nampak tak lutut ayra berplaster?
Jatuhh atas jalan raya. Berdarahh! Rasa bersalah sangat. Tapi tula, kakak ni dia suka pakai seluar pendek/skirt dari seluar panjang. Huhuhu. 


Kalau nak ikutkan jatuh camtu, rasa sakit sikit sikit la kot. Cuma darah boleh tahan banyak gak..
Tapi kakak ni drama........
Kang tetiba dia teringat, terus jalan terengsot engsot..
Tah hape hape.
Kitorang perhati je drama dia ni.
Sampai sekarang kot?
Kat lutut tu ada kesan calar lagi..
Tak boleh pegangggg!
Kang mula la, sakittt. 
Eh?
Padahal dah takde apa-apa.
Lagi lagi kaki aku pun melecur kan?
Dia pun sibuk la nak sakit jugakk.
Baiklahhh.








Tak nampak perut kan? :p


Sekarang tekak teringin nak makan serunding daging..
& kuih bahulu kemboja.. Haha.. Bahulu kemboja ni dah lama teringin.. Tapi susah nak carik yang kena dengan tekak mengidam ni.. Kat selayang ni, aku tengok pun tahu tak sedap, so takdela nak beli..   Bila balik kampung nenek aku, selalu lupa lak.. Adess. Kang anak aku kuar air liur meleleh leleh lak.. :p


No comments:

.