img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, April 15, 2015

Sabtu-Ahad

Tak boleh tidur. Pinggang sakit. Macam sarat sangat. Kalau baring menongeng baru selesa. Tapi tula, nak tongeng berapa lama, lenguh lah pulak. Haha.. Bukan pinggang je, bawah perut ni pun sakit. Eh bukan sakit, dia macam rak selesa. Padahal lambat lagi beranak nya. Adalagi 10minggu kalau ikut edd. Lek lu kan? Sedang kan esok nak bersalin pun, aku boleh tawaf genting masa Ayra dulu :p Inikan pulak 10minggu lagi kot? Aku kan kuat (kononnya). Hahaha. Tapi tula, tu dulu. Sekarang?


Sekarang ni, makan sikit pun perut dah ketat.
Padahal nafsu nak makan tu ada lagi. Tak boleh masuk dah. Rasa nak terburaiii perut.
Adik baby lak, asyik la bergerak-gerak. Hahaha. Aktif semacam. Sumpah tak selesa. Tapi bagusla dia gerak, kang kalau tak gerak, aku lak yang cuak. Tapi yela, baby pun dah besar kan? Kena tendang2 tu memang terasa sangat.. Kalau nak bersalin pun, biarlah dah lepas 37w. Janganlah sekarang, hape pun tak readyyy. Malas gila nak basuh basuh barang adik. Kemas pun tidak. Berlonggok campak campak dalam beg plastik. Sebab takde almari kot? Papa, almari satuuuu!! Huahua.


Hari sabtu hari tu, ada pergi Banting. Rumah pakcik aku.
Dia ada masak arnab & ayam hutan.
Pestime makan arnab, tu pun terkujat kujat aku nak menghabiskan seketul. Haha... Mindset asyik pikir kucing je, boley? Padahal kalau taktahu, laju je tekak telan rasanya.




Aku kan poyo poyo nak suprise taknak gitau sesape.
Konon nanti raya, tetiba bawak baby balik kampung. KAHKAHKAH..
Ni sekali tetiba makcik aku boleh tanya.. 'nurul pregnant ke??'
Alamak!
Aku pandang Wan, dia dah gelak-gelak. Ciss.
Nak taknak, kena la kita mengiyakan.
Bila suruh teka berapa bulan.
Boleh tak makcik aku cakap baru dua bulan.
Hhahahahaa.. Lagi dua bulan bom pun dah meletup. :p


Dia tanya sebab nampak aku macam berisi. Yelaaaaaaaaaaaaaa. Perut maybe kecik. Tapi part kegemukkan memang ketara. Ahaha.. Ayra pun suka sangat cakap ibu dia gemuk! Arghhh. Stress makincik.


Hari ahad lak, konon nak rehat je.
Sekali, keluar gak. :p Memula pergi kat stadium shah alam tu, pastu lajak sampai Kajang sana.
Penat la makbuyung. Tapi ahad dok rumah adala boring kot. Baiklah kita keluar tengok tengok orang sikit.


makan coklatttttttttttt! hahaha..

tunggu papa dia lambat keluar, kecik ni dah risau dah.. sebab masa tu plaza metro kajang tu dah nak tutup. hihi





Aku sapu pinggang ni dengan lotion mustajab, takpe ke eh..
Sekejap je pun lega, bila panas tu hilang, sakit balikkk. :(



















2 comments:

Anonymous said...

viagra tolerance [url=http://achatpriligyfrance.com]priligy forum[/url] where to buy viagra cheapcialis after stroke [url=http://cheapcialispillsfast.com]Cialis[/url] generic cialis priceprank call fake viagra prescription [url=http://newmedicforum.com]Priligy[/url] order viagra with mastercardside-effects viagra [url=http://fast-sildenafil.com]on line pharmacy[/url] quality viagralevitra use [url=http://achatlevitrafrance.com]commander levitra[/url] levitra online us pharmacy

Aty_Fared said...

yer lah.. may be 2nd pregnancy lain sikit.. awal2 lagi tapi dah rasa nak terberanak sangat dah.. hahaha... faktor usia mungkin [saya lah tu]

.