img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, July 3, 2015

41minggu.

Hari ni genap la 41minggu.
Tapi aku happy.
Sebab... Pagi tadi dah keluar darah & lendir.
Sampai sekarang still keluar darah.
Dah pakai pad so okay la tu.


Aku tak pergi hospital pun lagi.
Sebab tak sakit.
& aku yakin baru buka 1/2cm je ni.
Kalau pergi awal awal, asyik kena seluk je nanti.
Takpe  ke eh perangai macam ni?


Masa Ayra dulu, pecah ketuban subuh.
Pastu blur.
Boleh tidur apa semua. Sebab sakit macam sengugut biasa tu je.
Pukul 4kot baru check in hospital. Kikikiki. Siap boleh lunch lagi kat foodcourt seksyen2 tu.. Pastu tukar pad kat kfc sebelah tu sebab air macam dah penuh.. Huahua..
Gigih gak la dulu dari rawang, tapi gedik nak bersalin kat shah alam.
Tapi kecewa je, bila doktor cek, baru bukak 2cm camtu. Huahua..
Yang pasti bila dah 3cm keatas, dah masuk lr, ha time tu la tetiba rasa nak bertukar jadi hulk.
Hulk yang behave la.. Alhamdulilah time tu aku mampu kawal diri dari terjerit jerit termarah marah or apa apa la.. Aku cuma mampu tersedu sedu nangis atas katil. Kuikui..



Harapnya, kali ni pun macam tu la.
Walau apa dugaaan, aku boleh kawal diri.
Tak sabarnya nak jumpa adik..
Cepatla sakittttt contraction..








2 comments:

miss eimanhikmah said...

doa byk semoga bukaan cpt

Anonymous said...

Great beat ! I would like to apprentice at the same time
as you amend your site, how could i subscribe for a weblog site?

The account helped me a appropriate deal. I have
been tiny bit familiar of this your broadcast offered vibrant transparent concept

Feel free to surf to my web-site :: facebook

.