img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Wednesday, July 29, 2015

Tidur.

Saat yang paling best masa dua dua kanak kanak ni tidur.
Dapatla ibu tidur jugak.
Lupa nak cakap, sejak sejak nak masuk sebulan ni, Adyra tetiba tak tidur malam.
Sampai aku giveup masukkan dalam buai. Haha..
Tapi kesudahnya bawah ketiak aku gak dia tidur. Aduii. Buai pun tak jalan. Sumbat puting pun tak nak.. Semua pun dia taknak. Nasib baik hisap susu guna botol dia nak.. Boleh la berehat sikit tetek. Kahkah.. Tapi nak pump pun kadang malas. Bila dah sakittttt lain macam baru gelabah pump. Taknakla cakap susu banyak, tapi alhamdulilah la susu tu ada, menitik nitik, kena pakai breastpad.. 
Takpela, kita anggap perubahan bulan jela kes taknak tidur malam ni. Harapharap pasni dia okay balik.
Tak larattt weii kalau hari hari tak tidur malam. Tapi kalau tak tidur sebab online or tengok tv takpe gak.
ni tak tidur jaga sikenit, lain tu penatnya. Hihihi.





Okayla nak angkat kain, lipat kain. Pastu tunggu Adyra bangun nak mandikan.
Kakak dah bangun ni, kalau kakak bangun, mulut mcam popcorn.. Konfirm jap lagi adik pun ter ek ek.. Apa pun tak boleh. Time adik tidur la dia nk cium nak peluk.. Sabarrrrrrr. Err. Aku harap laki aku sangat memahami kenapa aku tak masak. Haha.. Tapi aku tak masak, mak aku kan ada.. Dia la tukang bagi lauk. Huaaaa. Nanti la ibu masak, bila hidup dah stabil. Yang penting kerjakerja lain aku buat, takdela rupa gudang rumah... Masih dalam kawalan. Kain pun takde bertimbun timbun. Cuma masak jeeeee.. Konon dalam pantang, masih sakit. Puiiii. Hahaha.. Sebenarnya.... Krik krik krik.



No comments:

.