img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, August 25, 2015

M.e.r.o.y.a.n

Cinta tu kejam kan?
Tak mila, cuma manusia yang tak pandai menghargai cinta
.


Siang semalam tengok ombak rindu pun nangis.. 
Emosi sungguh.
Sedeyyy.
Ada tak orang kena meroyan sedey?
Aku ni sekarang senang sangat nak keluar air mata.


Banyak benda jadi kebelakangan ni.
Banyak perubahan.
Aku risau je stress stress karang susu kering.
Tapi kalau kita tetap menyusukan anak, tak kering kan? Sebab ada demand.
Cuma tula, bila pump macam kais pagi makan pagi, kais petang makan petang. Konon nak buat stok, tapi bila datang mood elakelak aku (putingsakit!).. Aku bagi je ebm. So memang macam mana la nak kumpul banyak banyakkkkk.


Aku ada pakai pump medela apa eh yang manual tu?
Kalau aku guna tu, nak dapat 5oz pejam mata je. Kejap je kot. Takde sampai setengah jam, 15minit pun tak sampai.
Terkagum kagum aku tengok susu banyak.
Tapiiii, bila aku guna lacte duet, alahaiii syahdu nya. Ke tak sesuai dgn aku eh? Aduii.
Nak guna manual lenguh la tangan makenchek.
Patut kalau guna eletrik la lagi banyak kan?


Apa apa jela.
Harap dapat bagi susu badan kat Adyra sekurangnya 6bulan.


Aku takde harta. Ni je aku ada. 










No comments:

.