img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, September 1, 2015

Harisabtu.


Hari sabtu bawak budak budak ni pergi taman layang layang.
Ayra pun yang beria nak.
Kesian dia, terperuk je kat rumah.





Pastu pergi makan kat kg baru.
Ingatkan kl jem.
Sebab bersih tu.
Tapi tak jem pun.
Orang malas nak keluar kot?
Tapi kat tak lalu kat area bersih tu la.. Sogo dataran etc.
Jalan sekitar tu maksud aku.
Clear je.

Setel makan, pergi ong tai kim lak.
Ayah aku punya laptop la ni. 
Hantar kt situ dari sebelum puasa.
Ee tak faham aku.
Dahla masa pindah kedai tak call.


Alang alang tu, singgah kl festival lak pastu.
Aku macam nak beli wallpaper kt kaison tu. Murah kan?
Tapi tak jadi beli. Nak cat jela rumah dulu.
Fedup aku tengok cat rumah sekarang ni.
Hahaha..
Rasa nak back to basic, cat putih semua nya.
Tapi tula, takkan aku sensorang nak pergi kedai cat mengangkut cat.
Mana dengan anak2 lagi. Nak harap papa, papa sibuk. Zzz.
Tengokla macam mana nanti.


.