img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, December 25, 2015

Move on.

Lama tak menghadap belog.
Blogwalking jarang jarang.
Hidup makin sibuk. Kelas,anak-anak.
Tapi so far semuanya getting better.
Alhamdulilah.


Anak-anak makin besar.
Adik dah nak 6bulan. Cepat sangat!
Kakak bulan depan 4tahun.
And ibu pun tahun depan dah nak masuk 26tahun.
Masih muda.. Masih hot. Eh. Haha.
Life tough.
Tapi takpela.
Adala hikmah nya, nanti kita nampak la.. Perancangan Allah. Just follow the flow.


Orang cakap aku kuat.
Dorang taktahu bertapa fragile & rapuh sebenarnya aku.
Tapi depan anak anak, demi anak anak.. Aku kena la kuat. Kalau aku jatuh depan anak anak, lagila teruk. So biarlah dorang nampak ibu dia sentiasa ohsem sahaja. Saia taa kuad awaa sebenarnya.. tapi acah acah jela kuat.


Masih belum berjaya turunkan berat badan, masih 53kg. Statik.

kawan aku cakap, sekarang aku dah pandai senyum. HAHAHA!


Banyak benda nak cerita.
Tengah mencari rentak nak update cerita macam dulu-dulu.






















.