img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, March 25, 2016

Batman v Superman

Batman v Superman.

Dua dua ialah sedap & menyelerakan. Hahahaha! Yummy kan. Sado gitu.
Aku baru tengok cite ni. Tapi mmgla, cite ni pun baru keluar.
Tapi yang kelakarnya, aku boleh tertidur. Hahahaha..
Bukan sebab cite tak best, tapi sebab aku mmg dah sedia ngantok. 
Dahla tertidur masa part superman tu lawan lawan. Siot betul mata ni. 


Aku bukan peminat komik dia pun. Marvel ke dc ke tak pernah kisah. Hihi.
Tapi kalau marvel dia kan macam kelakar2 colourfull.. Kalau dc ni cite macam dark.. Takla humor sgt ke apa. Tapi takla berat pun. Arghh tak reti explain.


Cite ni pasal lex, lex ni tak suka superman. So adala krisis dia buat nak buat dua hero ni bergaduh. Batman tak suka superman sebab bagi dia superman dah banyak menyebabkan kematian orang awam.. Mcm tula. Superman kan alien, batman manusia. So superman mmg kuatla bila lawan batman tu. Campak campak je. Wonder women pun ada dalam ni. Tapi sikit jela. Pastu ada tunjuk gak pasal flash, aquaman, dgn apa tah.. Video yg dalam file tu. ( wah kau nurul, beria cite mcm baca komik dia pulak.. Padahal ni kawan aku yang ckp) hahaha!


2jam lebey, lama kan. Tapi takla meleret sangat pun. Masih okayy je.
Saya bagi 4/5 bintang.
Walaupun ending superman mati.
Ala dalam cite ni jela.. Nanti hidup balik kan.. Heroo mana blh mati camtu je.
Cite ni budak budak boleh tengok. Dia bukan 18tahun ke atas. 















.