img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, July 19, 2016

Hari ahad.

Hari ahad adikberadik ayah aku nak dtg umah. So berkampung la aku anak beranak kat umah mak aku. Hihi.

Tapi awl awl pagi lagi pakcik aku dr cheras.. adik mak aku dh dtg. Haha. Kira mcm langkah kanan la.. ada menu sedia semua dah. 

Mak aku masak nasi impit rendang, mee kari, nasi lemak.. tu main dish. Pastu ada la side dish lain2. 

Aku? Aku tlg tengok je. Hahaha.. tlg sikit sikit je. Sbb tangan kan masih sakit. Limit la nak buat kerja.. kita kan kidal. 

Gambar ramai2 takde pulak aku amek. Tapi rumah mmg penuhla.. cuma adik beradik ayah aku ni jenis behave.. suara tak petir. Kalau belah mak aku.. berlawan2 berebut2 nak bercakap.. cakap lak semua stok sebatu boleh dgr.. semua nak buat lawak. Hahaahaha.. kontra sgt dua family ni. And aku punya perangai ofcoz mcm petir gak. Kahkah. Aku kan jenis cakap lajuuuu mcm ets. Hahahahahahah.. org kena alert dan peka kalau aku bercakap kalau tak.. tak faham cite ketinggalan. Kekekekeke..


Dua beradik tema hitam. Warna je sama. Adik takde baju kurung hitam.

Budak ni senang je.. bagi main plastik ke paperbag ke.. senyap la dia..

Tangan main takraw.. kehkeh..

Bersama anak sulong muka copypaste

Bersama anak bongsu. Bongsu?? :p


Alhamduillah food semua takde pembaziran. Ngam2. Lepas semua dah balik. Petang tu hantar adik aku balik asrama.

Lepas setel adik aku. Kita beraya rumah paklang aku lak. Kat selayang je jugak. Muka dah sememeh mcm apa je. Yelah dr rumah kemas2 semua. Terus g sekolah adik aku. Pastu sambung beraya. Takpe. Yang penting melawat sedara.. muka berminyak tolak tepi. Haha. 

Sampai rumah mak aku. Dah penat2. Malas pulak nak balik rumah sendiri yg kononnya jauh sangat tu. Hahaha. So tidur jela umah mak aku. Lagipun tangan still nyut2.. senang kalau kat umah mak aku.. aku nak pakaikan adyra pampers pun boleh terkeluar air mata tau.. tahan sakit. Hihi. Tapi bila makan ubat.. okayla.. takdela sakit sangat.. boleh dh buat kerja2. Walaupun ikut doktor jgn bnyk guna tangan tu dalam seminggu dua ni. Tapi ah takde apa2la.. jgn manja sgt. Haha.. 






.