img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Thursday, August 25, 2016

Tesco baby love diapers.

Ramai cakap tesco baby love ni elok.
So, nak la jugak try. Okay ke tidak.
Kita pergi tesco wahyu. Berlambak haaa ada. Semua size. Hihi.

Baru restock kot hari tu.. semua size banyak.


Review,
Adyra pakai melecet celah kangkang. Tak pernah anak aku merah2. Ni masa awal awal dulu la.. sekarang dah okay dah. Maybe masa tu proses penyesuaian diri.

Aku rasa dengan harga rm26++, berbaloi je. Sebab dia bukan plastik. Dia mcm drypers je jugak. Kalau drypers rm34+. Jangan la beli kat aeon ke giant ke.. harga mengarut sampai 40lebih.

Kalau pakai dari malam sampai ke pagi, tembus. Ni untuk Adyra jela. Anak orang lain aku taktahu. Anak aku tidur awal-bangun pukul 8lebih/9. Tu yang boleh tembus tu kot? Kalau dari pukul 12mlm ke subuh okay je rasanya. Tak rajin la pulak aku nak tukar pampers time dia sedap tidur tu kan. 

Pastu, kalau dah banyak sangat tu.. bila kita bukak.. punggung anak terasa gakla basah. Tak kering. Kira tak menyerap elok.

Kesimpulannya, tesco baby love okay je. Boleh je nak dipakai kejap2. Jangan kau biar lamaaa sangat.. 

Pasni maybe boleh try diapex pulak? Bahahaha. Anak jiran aku pakai diapex.. mcm okay je. Kikiki.

Padahal kan sebenarnya, Adyra elok je ha pakai drypers. Takde masalah apa2. Selain sekarang ni drypers tu nipis jela. Kikiki. Marilahh bereksperimen dengan bontot anak. 

Tesco, wee2 dry, night

Pasni boleh je beli lagi tesco ni.. takdehal la rasanya. Pakai apa yang ada. Jimat selagi boleh? Kot dgn duit jimat tu boleh beli tudung baru ibu. Bahahahaha. 






.