img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, December 30, 2016

Magnum cafe kl & movie Sing.

Lastweek ada winter festival kat mid. 


Kat kefai lego.

Plan ialah nak makan eskem. Ibu teringin nak makan kat magnum cafe tu. Haha! Orang lain dah berkurun. Ibu baru nak cuba. 

Sebab malas nak memikir nak apa. Kita amek yang dah siap tu je. Apa ke nama dia. Iols lupa. Harga bermula serendah 9.90. Kira masih mampu lagila.. baskin robin lagi mahal.




Ayra makan sikit je. Pastu ibu yang laju2 makan kasi habis. Sebab budak ni dah bosan. Dia nak air apa ntah kat luar. Mengada dia ni. Hahaha. Terkebil2 ibu makan eskem sengsorang. 

Muka dah bosan.


Usha usha beg sekolah untuk kakak. Ada sales 20%. Boleh la dapat rm150 ke bawah.


Pastu, kakak nak tengok movie. Dia ajak tengok cite hantu. Wth. Haha. Ibu penakut kot. So kita tengok sing jela. Cite kelakar. Tapi enjoy. Ibu sukaa. Nyanyi2. Rasa nak joget sekali. Hihi.

Swafoto dulu kakkk. Hihi

Johny nampak kacak. Haha.. 

Cantik tak ibu? 😂😜

Dah tak pandai bercerita rr. Haha. Tp nanti tak cite lupa. Faktor usia ke apa ntah ni. Hmmm.

No comments:

.