img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Friday, November 19, 2010

Erk

hari rabu hari tu, tengok cite harry poter. haha. takboleh bla. aku punya la tak penah nk tgk cite tu. ;P ni semua kerja incik suami lah, nk tgk cite hary poter, tapi....... bila dh tgk, layan jugak ;DD tehehehe. rasa mcm nk tgk yg sebelum2 ni punya. haih! menyesal lak aku delete movie dia kat pendrive aku sebelum nih. heeeeE~ kira mcm tak rugi lah beli tiket. yee! memang tak rugi sebab bukan guna duit aku pun. HAHAHAHA.


oh ye, sebelum tu, hari selasa. aku balik micet jap. kena hantar borang. alang2 dh keluar, terus drive pergi teluk kemang. heeehe. tapi tak mandi pun, sebab tak bawak baju dan time tuh sgt terik. memang hitam la kan kalau mandi jugak. incik suami bagi idea ikut jalan kampung, sebab nk jimat tol. ok fineee la ikut je idea tuh. sebab duit tol aku yg bayar kan. tapii, last2 ikut jalan kampung lagi mahal. lagi banyak tol. sebab kitorg salah jalan ;PP cinabeng! so, kesimpulannya, kalau tatau jalan, beter ikut highway, baru ekonomi. tapi actualy, beza bape ringit je.. hakhak ;PP *aku kedekut kan ;)



bila dh kat rumah ni. terasa sgt BOSAN pulak. ;'(

No comments:

.