img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, September 20, 2011

Ehehe.

Dari pukul 6am tadi adalah tak tidur. Walaupun mata dah mengantuk sikit2 ni. Perut lapar. Tapi malas nak bangun carik makanan. Heh, plus malas nak masak air, sebab nak buat air milo panas cicah roti bluebery. Yumsss. Tapi tulah bontot berat nak bangun. Heater dahla rosak -_- Salah sape ? Hehe salah Wan lah ni buat heater rosak. Err tak rosak tapi tak boleh cabut dari extension tu. Heh, bila mau repair? Ke nak beli baru, ala heater je kan syg? Peti ice tiga pintu mampu beli takkan heater tak mampu? :p *sigh Haha. Poyo.

.
.
.
.
.
.
.


Heeeeeeee dah tidur, baru bangun tadi sebab nak terkencing sgt. So terpaksa bangun tido. :/ Tapi belum mandi, malas. Nak mandi kena duduk je dlm bilik air sebab tak mampu diri lama2 sebab perut berat :( Nak mencangkung pun takboleh sgt jugak, nasibla guna jamban duduk kat rumah ni, ehe. Ni dah makan jugak. Aku rasa sekarang aku adalah kuat makan. Kalau dulu, nasi sepinggan tak boleh habis tapi now siap bertambah2. Heh, makan untuk berdua kot.  Err ni dah jahit bantal busuk Wan jugak. Boxer jugak. Ehee. Mcm apa jela jahitan, tapi oklaa.


Aku sekarang dah takde muntah2. Takde sakit sana sini mcm dulu. Kalau yepun cuma nak baring time tidur perlu bantal sana sini bagi selesa nak baring. And perut terasa berat kalau berjalan. Tu je. Yang lain2 okay je kot. Takdela teruk mana. Yela dah nak masuk 3rd trimester.Walaupun bagi certain2 orang, 3rd trimester sgt membebankan. Tapi ok je kot bagi aku. Hehe. Takdela sampai nak naik tangga berpapah, tetiap malam nak diurut ke apa. Naik moto pun takde hal lagi, lagi suka sebab ada angin. Hihih. Wan suka tanya boleh ke naik moto? Sekarang boleh lagi, takat nak pergi kedai2 area rumah ni, takdehal laa... Taktau la nanti bila dah betul2 sarat, maybe time tu baru tak larat. Mood pun mcm dah boleh kontrol, takde la nak sentap sgt selalu.  Dulu jela maklumla awal2 preggy mood memang macam haram je kan, lama2 semua dah normal. Cuma perut je membuncit. Hihi. Eh tapi baju2 saiz M aku muat je lagi. Part seluar je, dah ketat. Tak selesa pakai suar, kalau boleh taknak ada apa2 kat pinggang. Spende pun takmo pakai. Huahua melampau kan :p Kena start pakai maternity dress kot? Haha takmo la pakai dress2, macam wanita sgt. Ehehe. Dahtu kau ni apa Nurul jantan ke? Hahaha.


Oh ye lately ni, aku mcm pelik je kot. Apa benda yang terlintas dalam otak aku, aku baru nak cakap, tetiba Wan dah cakap dulu. Huish sgt keanehan okay -_- Macam Wan ada kuasa membaca fikiran aku lak. Wuaaaa so scary. Hihihi.

Eh, Sekarang adalah masa mnonton tv. Hehe. Sambil golek2. Seronokkknya. *sigh. Bai.



No comments:

.