img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Sunday, November 20, 2011

Abuya.. Abe Wan.

Charger laptop ni macam mintak baru je.. kejap nyala, kejap tak. Tapi takpe, kat rumah ada pc.  Haha. Sementara nak tunggu Wan sampai, which is aku rasa dalam pukul 9 nanti........ maka online jela kerja aku. :p Haha aku rasa nanti anak aku mesti sgt celik it, lahir2 terus tekan keyboard.. mana taknya maknya hari dok online memanjang. Yang bapaknya, dah tentu lah kan? Dah kerja melibatkan network pekejadah semua.. Hikhik. Takpe, belajar rerajin nanti jadi engineer komputer eh baby? :p Hahaha. Over kan.


Last week hari rabu Wan EL. Ntah apa sebab, kononnya demam tak larat. Ingatkan bebetul demam sebab pagi2 time kejut tuh dia bunyik sedut2 hingus macam selsema begitu. Yelah kan kalau kita selsema memang akan membawa ke demam kan. Haha. Tapi elok je lepas tu? Pura-pura sgt.


Aku rasa kan, kalau Wan tidur berdengkur tu dia pura2 je. Haha. Kalau hajat dia tak kesampaian, saje je nak berdengkur kekuat, bagi aku takleh tidur. Tapi kalau dia KENYANGGGGGGGGG elok je dia tidur tak bunyik. Tapi normal la kalau bunyik sikit2 sebab penat kan, kekadang aku pun ada berdengkur tapi takla kuat.. sebab penat kan.. So kalau tengah2 tidur tu, aku terjaga and dgr Wan bunyik2 sikit, tepuk2 peluk2.. automatik takde bunyik dah. Haha pandai kot dia berlakon. Dahlama aku perhatikan. Ke aku salah? :p Huahuahua. Eh tercite benda lain lak. Hehe.


Sambung balik, sooo.......... alang2 cuti eloklah dimanfaatkan untuk keluar kan? :p Maka ke Ou lah kami. Haha suka sebab parking murah :p Dahla rabu, kan movie murah tambah la suka.... :) Ahak ahak~ Wan tetiba nak tengok cite Abuya. Macam tak sangka je.. aku tak pernah terdetik nak tengok pun sebenarnya :p Haha. Sesungguhnya aku bukanlah peminat Faizal Husin :s Tapikannnnnnnnnn bila dah tengok cite tu.. aku tak faham kot cite tu? Motif nak tunjuk2 Jue Aziz tu gersang? Motif dia amek sape ntah yang kumpulan Jambu raja lawak tu.. padahal takde dialog pun? Banyak part yang aku tak faham -__-' Babak geng2 abuya lawan polis tu pun mcm kelakar je.. Haha. Mcm apa2 ntah. Yang ending tu ada tulis part 2.. Ada sambungan ke? Ke cite tu dah part 2? Haha konpius aku! Agak2 berapa jela kutipan cerita tu dapat? Time kitorang tengok hari tu, ada 4 orang je dalam hall :p Hall besar lak tu. Serius kelakar. Time memula masuk, aku berdua dgn Wan je.. kalau nak beromen pun takde hal :p Lepas tu ada la dua orang lagi. Mesti dorang pun rasa kekonpiusan tengok cite tuh. Hikhik.


Ohoiii mata ni mengantuk lak, aaaaaaaaaaaaa ngantuknyaaaaaa. Nak tilam yang empukkkkkkk boleh? Haha mengada sgt.

No comments:

.