img.emoticon { padding: 0; margin: 0; border: 0; }

.Lalala.

Tuesday, January 10, 2012

10 Jan.

Pagi tadi Wan pergi kerja lambat, dalam pukul 9am mcm tu. Lepas bai-bai semua, aku sambung tidur balik.. Which is aku hantar sampai pintu je, tak tengok pun dia kat beranda mcm selalu sebab perut rasa tak best, Tapi around 10am camtu terbangun, and tengok-tengok mana lak laki aku ni. Pergi kerja tak kejut aku ke.. Haha, bengong, mamai gila. Dalam hati dah rasa sedih dah, kenapa pergi kerja tak kejut and bla bla. Kahkahkah, Bila dah sedar baru teringat, and gelak sengsorang :p 


Hari ni kan, celah kangkang sakit gila o.O And perut lak memulas-mulas, macam sengugut tu. Actually dari malam semalam lagi. Tapi takdela teruk sangat, cuma rasa nak baring je takmo bangun-bangun. Dah nak masuk 38weeks, bebila pun boleh nak beranak. Dahla doktor cakap aku ni mcm akan terdeliver awal, and kalau tak bersalin jugak 39weeks, dia nak induced. Tapi beg ke hospital tak packing pun lagi. Hehe. Rasa nak packing masa time dah sakit tu ha.. Boleh mcm tu? Serius tak boleh nak bayangkan macam mana keadaan time nak bersalin nanti. Aku rasa aku tak panik kot, rileks je, tapi mesti menangis tahan sakit. Haha, aku kan ratu air mata :p Hm, aku harap aku sakit tu time malam la, senang. Kalau siang, Wan kerja kan. Kang terbersalin dalam bilik air lak. Huhu. Tapi Abah Wan ada, rumah sewa kitorg ni pun bukan nya jauh dgn parents Wan, 10minit pun dah sampai kalau jalan kaki. 


Oh ye, sekarang ni baru la pusat mcm dah nak terkeluar. Hihi. And aku perasan perut aku mcm senget je. Haha puas la dok betul-betul. Tapi senget jugak. Taktahula kenapa. Perut ni kalau pegang sikit pun, baby dah gerak-gerak. Haih la. Kalau dulu......... awal-awal baby gerak punyalah excited je nak tengok, tapi sekarang mcm tak heran sgt :p Haha. Dulu kan baru-baru bunyik mcm buih-buih je dalam perut bulp-bulp mcm tu.. Sekarang ha amek kau, berombak-ombak, senget benget, terbojol sana sini, mengeras lah.. Bila mengeras memang sakit sikit. Rasa mcm perut tu kena hiris pun ada. Taktahu nak mengdescribekan mcm mana. 



*Hari-hari tengok kalendar, penantian itu satu penyiksaan..
*Hari ni genap setahun Arwah Along (Abg Wan) meninggal. :'( 










No comments:

.